| کد مطلب: ۱۰۱۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

قاچاق 30 هزارلیتر گازوئیل
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 30 هزارلیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشتزنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل‌توجهی سوخت در محور بندرعباس- میناب مطلع و رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل موردنظر اعزام و با متوقف‌کردن کامیون در بازرسی از آن30هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: دراین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. این مقام انتظامی استان ضمن تاکيد بر عزم پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي خاطرنشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور، زمينه‌ساز جرائم ديگر در سطح جامعه می‌شود و از عموم شهروندان می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک و امنيتي در اين زمينه را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
نزاع ۳۰ نفره در پارک دانشجو
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان نزاع‌جمعی در پارک دانشجو خبر داد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهارکرد: به‌دنبال دریافت شکایتی مبنی بر درگیری و نزاع‌جمعی در پارک دانشجو، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 107 فلسطین و کلانتری 129 جامی قرار گرفت. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و حضور در محل حادثه متوجه شدند درگیری بین دو گروه دست‌فروش در پارک دانشجو واقع در خیابان ولیعصر(عج) به‌دلیل مکان بساط‌گستران ایجاد شده است. وی ادامه داد: در این نزاع 30 نفر حضور داشتند که با رسیدن به‌موقع ماموران پلیس درگیری خاتمه یافت و 7 نفر دستگیر و روانه کلانتری شدند و این درگیری هیچ مصدومی نداشته است. به‌گفته این مقام انتظامی، متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش‌ها برای بازداشت سایر افرادی که در این نزاع حضور داشتند، ادامه دارد.
2 نوجوان، قربانی صاعقه
فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از جانباختن 2 نوجوان در روستای پیچ‌بن الموت‌شرقی براثر اصابت صاعقه خبر داد. سرهنگ بیژن خدایی اظهارداشت: در پی اعلام 2 فقره فوت در روستای پیچ‌بن براثر اصابت صاعقه، ماموران فرماندهي انتظامی بخش الموت‌شرقی به‌همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد 2 نوجوان 15 ساله که در حوالی روستا در حال تردد با موتورسیکلت بودند براثر اصابت صاعقه فوت كرده‌اند. فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان به شهروندان توصيه کرد: هنگام بارندگی از رفتن به ارتفاعات اکیدا خودداری و از تجهیزاتی همچون موتورسیکلت، تراکتور و وسایلی که هادی جریان الکتریسیته هستند، استفاده نکنید.
کشف 996 کارتخوان قاچاق
فرمانده انتظامي استان کردستان از کشف 996 دستگاه کارتخوان قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان بانه خبرداد. سردار علی آزادی اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان بانه و در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، خودروی حامل کالای قاچاق در محور بانه به مریوان شناسایی شد. وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی موردنظر متوقف و در بازرسي ازآن 996 دستگاه کارتخوان خارجی فاقد مجوز كشف شد. فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در این عملیات متهم با استفاده از تاریکی شب متواری شد، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد. سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از 20میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در همین راستا پرونده تشکیل و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار