| کد مطلب: ۱۰۱۴۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بنگاه‌ها

ایجاد امنیت شغلی
از اهداف «ایران‌زمین» است
آرمان‌ملی: در سفر مدیران بانک‌ ایران‌زمین به استان فارس بر ضرورت امنیت شغلی و رفع مشکلات شعب تاکید شد. علیرضا دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک ایران‌زمین در سفر به استان فارس ضمن بررسی وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امورارزی و سایر آمارهای مربوطه در شعب این استان گفت: بدون‌شک یکی از مهمترین سرمایه‌های بانک ایران زمین، نیروی انسانی آن است و مدیریت‌های ستادی تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن مشکلات شعب به کار خواهند گرفت. همچنین فتاحی مدیریت امورسرمایه انسانی و آموزش نیز در این سفر با اشاره به ارتقا شغلی پرسنل اظهارکرد: ایجاد امنیت شغلی، آرامش و آسایش برای پرسنل از مهمترین برنامه‌های این مدیریت است.
انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک کشاورزی
آرمان‌ملی: روح‌ا... خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حــکمی اکبــر کاظمی را به سمت سرپرست اداره کــل روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل این بانک منصوب کرد. در مراسمــی که با رئیس و اعضای هیات‌مدیره بانک کشاورزی برگزار شد، روح‌ا... خدارحمی مدیرعامل این بانک با تاکید بر نقش کلیدی نظام بانکی در پیشبرد سیاست‌های اقتصادی کشور و جایگاه حساس و کارکرد اساسی روابط عمومی در نیل به اهداف بانک از طریق ساماندهی ارتباط درون و برون‌سازمانی اظهارداشت: به موازات تحولات جهانی، روابط عمومی باید در صف مقدم حرکت بانک، آگاه و مطلع از رویدادهای بانک در تمام سطوح، پیش رونده و پیشرو باشد. گفتنی است مدیرعامل بانک کشاورزی در این مراسم طی حکمی اکبر کاظمی را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل این بانک منصوب کرد.
تولید بیش از 7/231 هزارتن فولاد در «چادرملو»
آرمان‌ملی: شرکت چادرملو موفق شد از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه 231 هزار و 754 تن فولاد تولید کند. براساس این گزارش، مجموع فروش فولاد این شرکت در 2 ماهه امسال 175 هزار و 191 تن بوده و همچنین در این مدت 622 هزار و 266 تن گندله در شرکت تولید شده که 168 هزار و 906 تن از آن به فروش رفته است. گفتنی است تا پایان اردیبهشت‌ماه 291 هزار و 185 تن تولید آهن اسفنجی در چادرملو تولید شده که از این میزان در مجموع 253 هزار و 906 تن مصرف شده است .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار