| کد مطلب: ۱۰۱۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اخبار کــوتاه

دل‌ های ما در صحنه
مبارزات شما حاضر است
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌های آقایان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مبارزه با غاصبان فلسطین را مقاومت در برابر ظلم، کفر و استکبار خواندند و تأکید کردند: دل‌های ما در صحنه مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام استمرار پیروزی‌های شما، دائم است. متن پیام‌های رهبر معظم انقلاب به این شرح است: بسم ا... الرحمن الرحیم، برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه اعزه ا... سلام علیکم نامه‌ جنابعالی را که در آن شرح و تحلیل جهاد اخیر فلسطین را مرقوم داشته‌اید، دریافت کردم. مبارزه‌ شما، مقاومت در برابر ظلم و کفر و استکبار است و چنین مبارزه‌‌ای مرضی خداوند عزیز قدیر و مصداق: اِن تَنصُروا ا... یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم است. به حول و قوه‌ الهی پیروز خواهید شد و ارض مقدّسه را از لوث وجود غاصبان تطهیر خواهید کرد ان‌شاءا.... برادرتان سیدعلی خامنه‌ای وشنبه ۱۲ شوال ۱۴۴۲ ۳ خرداد ۱۴۰۰-بسم ا... الرحمن الرحیم برادر مجاهد جناب آقای زیاد نخاله وفّقه ا... و اَعانه سلام علیکم نامه‌ برادرانه‌ جنابعالی را دریافت کردم. جهاد بزرگ و پیروز شما برادران فلسطینی، چشم دوستدارانتان در سراسر جهان را روشن کرد. دل‌های ما در صحنه‌ مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام و استمرار پیروزی‌های شما، دائم است. وعده‌ الهی راست است که فرمود: وَ لَیَنصُرَنَّ ا... مَن یَنصُرُه، و شما پیروزی نهائی را خواهید دید ان‌شاءا... و بحوله و قوّته. برادر شما سیّدعلی خامنه‌ای دوشنبه ۱۲ شوال ۱۴۴۲ ۳ خرداد ۱۴۰۰
جلسه شورای نگهبان برگزار نشد
سخنگوی شورای نگهبان از برگزار نشدن جلسه شورا خبر داد و گفت: یکسری بحث‌های کارشناسی هست که باید تکمیل شود. عباسعلی کدخدایی اظهار کرد: جلسه شورای نگهبان برگزار نشد زیرا یکسری بحث‌های کارشناسی را داشتیم و باید تکمیل شود. وی افزود: تلاش داریم هر چه زودتر نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها را اعلام کنیم ولی این امر منوط به بررسی کارشناسی‌ها است تا ان‌شاءا... ببینیم چه زمانی آماده می‌شود تا زودتر نتیجه را اعلام کنیم. سخنگوی شورای نگهبان گفت: چهارشنبه آخرین روز بررسی صلاحیت کاندیداها هست.
افزایش قیمت نان غیرقانونی است
اوایل اردیبهشت ماه بود که رئیس اتحادیه نانوایان تهران از نهایی شدن تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان خبر داد و گفت که به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد. این خبر خود سبب افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایی‌ها شد واکنش‌های منفی متعددی را به همراه داشت، با این حال یدا... صادقی معاون وزیر صنعت و معدن هفته گذشته با تأیید افزایش قیمت نان گفت: قیمت جدید نان کارشناسی شده اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صمت است.اما پس از آن اظهارنظرهای مکرری از جانب استانداری و سازمان بازرسی درباره غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان مطرح شد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‌‎ای متاسفانه به دلیل برخی بی‌نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎ای کشف شد که با تعویض کیسه‌‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار