| کد مطلب: ۱۰۱۴۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

حبیب کاشانی:

رفتار احساسی در دربی صورت گرفت

مراسم سالگرد جشن قهرمانی سرخپوشان در فصل ۸۷ - ۸۶ برگزار شد. حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در این خصوص صحبت کرد. وی اعتقاد دارد از معدود کشور‌هایی هستیم که این اتفاقات در آن می‌افتد. متاسفانه رفتار احساسی در بازی دربی صورت گرفت و بازیکنان از رفتار خود پشیمان هستند، اما این پشیمانی سودی ندارد.
دربــاره برگزاری مراسم سالگرد جشن قهرمانی سرخپوشان در فصل ۸۷- ۸۶ لیگ‌برتر توضیح می‌دهید؟
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل ۸۷- ۸۶ بعداز ۱۰ سال قهرمان شد و بعداز آن نوار قهرمانی سرخپوشان ادامه یافت. با توجه به اینکه پرسپولیس بازی دربی را برنده شده بود بهانه‌ای شد تا این مراسم را برگزار کنیم. همچنین از جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تشکر می‌کنم.
درباره درگیـری‌ها و بـــی‌اخلاقی‌های صورت‌گرفته بعداز بازی دربــی چـه نظری دارید؟
به‌نظرم از معدود کشور‌هایی هستیم که این اتفاقات در آن می‌افتد. دربی‌های مختلفی در کشور‌های اروپایی برگزار می‌شود و فوتبال دنیا به این صورت اداره می‌شود و اتفاقات در دربی تهران در آن کشور‌ها دیده نمی‌شود. متاسفانه رفتار احساسی در بازی دربی صورت گرفت و بازیکنان از رفتار خود پشیمان هستند، اما این پشیمانی سودی ندارد. همچنین هر بازیکنی بعد از حکم کمیته انضباطی باید از مردم عذرخواهی کند. دوستانی که در بازی دربی آن رفتار‌ها را مرتکب شدند، متوجه باشند که بچه‌ها در تلویزیون آنها را می‌بینند و تماشای این رفتار‌ها شایسته آنها نیست. اگر هر بازیکنی اشتباهی کرده از مردم عذرخواهی کند.
آیــا پــرسپولیس پنجمین قهرمانی را به‌دست می‌آورد؟
به‌هرحال پرسپولیس از تیم‌های خوب ماست و در بالای جدول حضور دارد. من فکر می‌کنم سرخپوشان باید نگاهی به فصل بعد داشته باشند، چون چند بازیکن قرار است جدا شوند و باید آنها را حفظ کرده و تیم خود را تقویت کنند. امیدوارم امسال تیم پرسپولیس قهرمانی آسیا را بعداز ۲ فصل ناکامی به‌دست آورد. امیدوارم استعداد‌های ایرانی روزبه‌روز در دنیا بدرخشند و باعث درخشش فوتبال ایران شوند. آرزو می‌کنم بازی‌های تیم‌ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی خوب پیش برود و ملی پوشان لحظات خوشی برای مردم رقم بزنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار