| کد مطلب: ۱۰۱۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

گرانی داروی کرونا
پدرم را برای تشخیص کرونا به مرکــز فرمانفرماییان بردم. پزشــک برایش تست پی سی آر و سی تی اسکن نوشت. اما آن مرکــز تصــویربرداری نداشت و گفت بروید خودتان پیدا کنید. مجبور شدم به مرکز خصوصی مراجعه کنم و 370هزار تومان بپردازم. چگونه دولت اعلام کرده درمان کرونا رایگان است؟ قرص فاویپیراویر را هم تجویز کرده بودند از داروخانه 13فروردین خریدم 500هزار تومان. چرا وقتی داروخانه دولتی این دارو را دارد آزاد به مردم می‌فروشد؟ آقای نمکی لطفا پاسخگوی این ظلمی که به اقشار ضعیف می‌شود باشید.
دانایی از تهران
شهریه مدارس
در مورد اینکه اعلام می‌شود شهریه در مدارس دولتی گرفته نمی‌شود می‌خواستم بگویم که چندسالی هست که می‌گویند شهریه مدارس گرفته نمی‌شود ولی این یک دروغ محض است. همین هفته پیش۱۵۰ گرفتند بابت کمک به مدرسه تا برنامه امتحانی را به والدین دادند و اعلام کردند که این بیعانه هست و باید موقع کارنامه بقیه کمک به مدرسه پرداخت شود. مسئولان آموزش و پرورش به این موضوع رسیدگی کنند.
احدی از تهران
گرانی نان
در خصــوص گرانـی نان می‌خواستم بگویم که الان حدودا 10روز می‌باشد که در مریوان استان کردستان نان گران شده است .30 عدد نان لواش خریدم 10 هزارتومان؟! خدا به فریاد حقوق‌بگیرهای کارگری برسد با این گرانی‌هایی که به وجود آمده است.
شریفی از تهران
گرانی حمل و نقل عمومی
از دیــروز قیمــت‌های كــرایه اتــوبــوس‌هــای خط فرهنگسرا- پردیس تهران افزایش یافته است. منزل ما فاز ٥ پردیس هست تا پنجشنبه ٣٠٠٠ تومان پرداخت می‌كردیم متاسفانه از دیروز راننده اتوبوس‌ها مردم را به زور به‌صورت تك سر نشین راهی اتوبوس می‌كنند و همان ابتدا ٦٠٠٠ تومان دریافت می‌كنند. با سامانه حمل و نقل پردیس هم تماس گرفتم هیچ پیگیری انجام ندادند. خواهش می‌كنم موضوع را برای ما مردم پردیس كه شاغل هستیم و با توجه به هزینه‌ها مجبوریم با اتوبوس و مترو تردد كنیم پیگیری کنید. این افزایش هزینه برای ما كه شاغل هستیم و در هفته ٦ روز رفت و برگشت به پردیس داریم واقعا زیاد است.
یک شهروند از پردیس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار