| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

حمایت از فوتبال بانوان باعث افتخار ماست

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد. وی می‌گوید: تلاش برای توسعه فوتبال بانوان حائز اهمیت است. این جزو برنامه‌های ما بوده و برای خودمان افتخار می‌دانیم، زیرا جزو مشیت فدراسیون فوتبال است.
تیم‌ملی بانوان
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم اظهارداشت: من بسیار خوشحال هستم با وجود مشکلات و شرایط سخت فدراسیون فوتبال درباره میزبانی جام‌جهانی و سایر مسائل، تیم‌ملی بانوان به رنکینگ برگشت و این موضوع با وجود نا به‌سامانی‌ها جای خوشحالی دارد. او ادامه داد: یکی از نکات مهمی که برای تیم همکار من مهم حائز اهمیت است تلاش برای توسعه فوتبال بانوان است و روی این موضوع کار خواهیم کرد. این جزو برنامه‌های ما بوده و برای خودمان افتخار می‌دانیم.
حمایت از لیگ‌های بانوان
عزیزی‌خادم ادامه داد: تا جایی که برای ما امکان داشته باشد در این راه قدم برمی‌داریم. یکی از برنامه‌های مورد تصویب در جلسه اول هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال این بود که تیم‌های لیگ‌برتری در حوزه تیم‌های پایه و بانوان تیم‌داری کنند، قطعا در این جهت پس از پایان لیگ با دوستان صحبت می‌کنیم تا برنامه‌ریزی انجام شود و این امر به توسعه فوتبال بانوان کمک خواهد کرد. چنین بحثی هم سبب شکوفایی فوتبال بانوان می‌شود و هم در جهت موازین عدالتی و توزیع عادلانه قرار می‌گیرد. اتفاقات میمون و مبارکی افتاده و وظیفه خودمان می‌دانیم از فوتبال بانوان حمایت کنیم. این امر برای ما یک افتخار است.
توسعه فوتبال بانوان
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن باشید فدراسیون در حد توان و بضاعت خود به توسعه فوتبال بانوان و نگاه عدالتی در این مسیر قدم برمی‌دارد. به هر حال فدراسیون نوپاست و با مشکلات متعددی مواجه شده، اما در کمتر از ۲ ماه و نیم تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان بانوان زیرنظر سرمربی باتجربه‌ای مثل مریم ایراندوست و همکارانش کار می‌کند.
دیدار دوستانه
عزیزی‌خادم درباره ادعای مریــم ایـــراندوست مـــبنی بر موافقت فدراسیون فوتبال به برگزاری یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی افزود: دیدم ایراندوست درباره تیم شارلووا صحبت کرد، اما این مسائل در حد صحبت بود. توافق اولیه تاکنون انجام نشده، اما امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد و فوتبال بانوان بتواند ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های بین‌المللی از تمام زیرساخت‌ها استفاده کند. بازی در ورزشگاه آزادی پیشنهاد خوبی است. او ادامه داد: ورزشگاه آزادی تنها متعلق به آقایان نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. ورزشگاه آزادی در اختیار فدراسیون نیست، اما با این وجود اگر برنامه‌ای باشد که منافاتی با فدراسیون و شرکت توسعه و تجهیز نداشته باشد برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی حرکت خوبی است.
اسکوچیچ
عزیزی‌خادم در مورد مطرح‌شدن شایعه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ با وجود قرارداد با اسکوچیچ توضیح داد: اسکوچیچ با قدرت است و از او حمایت می‌کنیم. همگرایی و وحدت مناسبی با بازیکنان تیم‌ملی و کادرفنی وجود دارد.
قنبرزاده
او در مورد وضعیت منصور قنبرزاده سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: او کارش را با قدرت انجام می‌دهد و مشکلی ندارد.
پرونده شستا
رئیس فدراسیون در خصوص حاشیه‌های شرکت شستا و فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من فکر می‌کنم تیم حقوقی ما به اندازه کافی در این مورد صحبت کرد. امیدوارم در این موضوع آنچه به نفع فوتبال است رقم بخورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار