| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

تریاک در بار گوجه‌ فرنگی
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 363 کیلو تریاک از لابه‌لای بار گوجه‌فرنگی در یکدستگاه کامیون عبوری از محور زاهدان- کرمان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: ماموران ایستگاه بازرسی مرصاد هنگام کنترل خودروهای سبک و سنگین در محور زاهدان-کرمان به یکدستگاه کامیون حامل صیفی‌جات مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران با تجربه این ایستگاه هنگام بررسی دقیق این کامیون متوجه وجود بسته‌هایی مشکوک زیربار گوجه‌فرنگی شدند و در بررسی دقیق‌تر قسمت بار موفق شدند 363 کیلو تریاک را از لابه‌لای بار این کامیون کشف کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری و معرفی یک متهم در این رابطه به مراجع قضائی تصریح کرد: به واقع که تلاش جهادی ماموران پلیس در تمام طول شبانه‌روز و به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان که قطعا با سختی‌های بیشتری همراه است به نتایج بسیار ارزشمندی در حوزه ارتقای نظم و امنیت می‌انجامد و از همگان انتظار داریم به نوبه خود قدردان و همیار خادمان نظم و امنیت باشند.

كشف انبار لاستيک قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان ني‌ريز از كشف يك انبار لاستيك احتكاری قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال خبر داد. سرهنگ سيدمحمد يوسفي بيان كرد: ماموران كلانتري 11 شهرستان ني‌ريز پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات تخصصي، موفق به شناسايي يك انبار لاستيك احتكاری شدند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از اين انبار، 425 حلقه لاستيك با مارك‌هاي مختلف كشف كردند. فرمانده انتظامي شهرستان ني‌ريز با بيان اينکه برابر نظر کارشناسان ارزش اين محموله 5 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: در اين خصوص پرونده‌ای تشكيل و تحويل مراجع قضائي شد.

دستگيری سارق سيم برق
فرمانده انتظامي استان همدان، از دستگيري سارق سيم برق و کشف 20 فقره سرقت در شهرستان ملایر، خبر داد. سردار سلمان امیری اظهارداشت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم برق در شهرستان ملایر، ماموران کلانتري 12 پاسداران شناسایي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: با انجام کار اطلاعاتي دقيق و به‌کارگيري شگردهاي پليسي، یک سارق در این خصوص شناسایي و با هماهنگي دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي دستگير شد. سردار امیری بیان کرد: متهم به 20 فقره سرقت سيم برق در يکي از روستاهاي شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي 110 اطلاع‌رساني کنند.

کشف تریاک از کولرگازی
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در موتور کولرگازی جاسازی شده بود خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارداشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی در منطقه شرق تهران بررسی موضوع به‌صورت تخصصی در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم که از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان سابقه‌دار و حرفه‌ای موادمخدر است به‌تازگی مقادیر قابل‌توجهی موادمخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری و مواد را در پوشش جاساز موتور کولرگازی وارد تهران و اقدام به دپوی آن در مخفیگاهش کرده است. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: با شناسایی پاتوق متهم،‌ توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر و در بازرسی از محل 10 کیلوگرم تریاک که به‌طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل موتور کولرگازی جاساز شده بود کشف شد. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار