| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

120 میلیارد دارو در صندوق عقب
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یکدستگاه خودرو سواری حامل داروی غیرمجاز قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ حیدر سوسنی اظهارداشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یکدستگاه خودرو سواری تاکسی بین‌شهری مشکوک و آن را برای بررسی‌ بیشتر متوقف کردند. وی بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو، 400هزار عدد قرص غیرمجاز در صندوق عقب خودرو کشف کردند. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان اداره غذا و داروی مرکز بهداشت ارزش محموله داروی کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عامل گروگانگیری پسر ۷ ساله
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک گروگانگیر در محله ۱۳ آبان خبر داد. سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۳ آبان فرد آدم‌ربایی که در بوشهر اقدام به گروگانگیری یک پسر بچه ۷ ساله کرده بود، شناسایی کردند. وی با بیان اینکه مخفیگاه این فرد در محله ١٣آبان واقع شده بود، افزود: ماموران انتظامی در تحقیقات گسترده متوجه شدند که فرد گروگانگیر چند وقت پیش پسر ۷ ساله یک پزشک را در بوشهر گروگان گرفته است و در ازای آزادی وی ۵ میلیارد ریال پول نقد گرفته و او را رها کرده است. جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: عوامل عملیات کلانتری ۱۳ آبان پس از مطمئن‌شدن از صحت ماجرا در گام نخست، متوجه شدند که فرد آدم‌ربا به‌تازگی در محله ۱۳ آبان ساکن شده است. ماموران پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده او را دستگیر کردند. سرهنگ ناصری‌نژاد افزود: متهم پس از دستگیری ابتدا جرم آدم‌ربایی را منکر شد، اما با شیوه و شگرد خاص ماموران پلیس و ارتباط‌گرفتن با پلیس آگاهی بوشهر متهم دچار تناقض‌گویی شد و سپس به صراحت به جرم خود اعتراف کرد. او همچنین اقرار کرد که با پول دریافت شده یک باب خانه در محله ۱۳ آبان خریداری کرده است. وی در پایان گفت: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی
فردی که اقدام به توزیع مقادیری قابل‌توجهی دلار جعلی در بازار شهرستان‌های کنارک و چابهار کرده بود با تلاش پلیس آگاهی کنارک دستگیر شد. سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل‌توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و چابهار مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و... اقدام به توزیع آنها در بازار چابهار و کنارک کرده بود را شناسایی کردند. فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: سرانجام ماموران در اقدامی به موقع با کمک ماموران «نسوان» شهرستان این زن را در فرودگاه کنارک، قبل از خروج از شهرستان دستگیر کردند. سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از 69 هزارو 500 دلار جعلی که به‌صورت ماهرانه‌ای در چمدان خود جاساز کرده بود کشف و ضبط شد. وی با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

تماشای درگیری، جان ۲ نفر را گرفت
فرمانده انتظامی سلسله گفت: به‌دلیل تیراندازی در محله عادل‌آباد شهر الشتر، دو برادر جان باختند و یک نفر هم زخمی شد. عسکر عیسایی، اظهارکرد: به‌دنبال بالاگرفتن اختلافات بین دو خانواده در شهرستان سلسله، یکی از خانواده‌ها اقدام به اجیرکردن افراد مسلح برای قدرت‌نمایی جلوی منزل خانواده دیگر می‌کند. وی افزود: بنا به اظهارات مردم محل، در پی شلوغی در این نقطه از شهر، دو برادر به‌نام‌های «ع-د» و «ب-د» که جهت تبریک عیدفطر به منزل پدرشان در نزدیکی محل درگیری رفته و مشغول تماشا بودند، براثر تیراندازی ناگهانی شرورهای مسلح، بی‌گناه کشته شدند. عیسایی افزود: این درگیری یک مجروح دیگر نیز داشته که حال وی نیز وخیم گزارش شده است. فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به شناسایی کلیه عاملان این جنایت، تصریح کرد: کلیه متهمان شناسایی شده و تلاش نیروهای انتظامی برای بازداشت عاملان این جنایت و تحریک‌کنندگان آنها ادامه دارد و به‌زودی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

دپوی 195کیلو تریاک لو رفت
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف 195کيلو و 700گرم تریاک دپو شده در یک منزل در عمليات ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان کهنوج خبر داد. سرهنگ مهدی توسنگ بيان داشت: تيمي از ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی موادمخدر در یک منزل واقع در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند. وی افزود: در این رابطه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند نقطه آن 195کیلو و700گرم تریاک که به شکل پیچیده‌ای جاساز شده بودند را کشف کردند. سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان تصریح کرد: طی این اقدام اطلاعاتی و عملیاتی از انتقال و توزيع این محموله سنگین موادمخدر جلوگيري به عمل آمد و طی تحقیقات بعدی به نتایج خوبی در رابطه با شناسایی و دستگیری مالک این منزل و افراد مرتبط با این محموله دست پیدا کردیم که قطعا منجر به دستگیری سوداگران مرگ خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار