| کد مطلب: ۱۰۱۳۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

واگذاری حفاظت سایت‌های هسته‌ای به سپاه‌؟
در خبرها آمده است که «با نظر ستاد کل نیروهای مسلح از این پس سپاه پاسداران درباره اقدامات حفاظتی سایت‌های هسته‌ای تصمیم‌گیری می‌کند، در حالی که پیش از این حفاظت سایت‌ها بر عهده سپاه نبوده است». باشگاه خبرنگاران جوان صحت و سقم این موضوع را از شورای عالی امنیت ملی پیگیری کرده است. روابط عمومی این شورا در این رابطه گفت: «شورای عالی امنیت ملی اگر لازم باشد تصمیمات اتخاذ شده خود را اطلاع‌رسانی کند، از طریق سخنگو و منابع رسمی این شوراها اقدام خواهد کرد.»

آتش‌سوزی ۸۰ میلیارد تومانی در قم
معاون دادستان قم با اشاره به حادثه حریق دیروز در شهرک صنعتی شکوهیه قم، گفت: کارخانه‌ای به نام صنایع شیمی مولدان در شهرک شکوهیه قم وجود دارد که در حوزه پتروشیمی فعالیت دارد و صبح دیروز مخزن آن دچار حریق شد و با توجه به اینکه داخل آن میعانات وجود داشت، این میعانات از مخزن خارج شد که سبب گستردگی آتش می‌شود. علی‌اصغر سلطانی با بیان اینکه میزان خسارت در برآورد‌های اولیه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام شده است، افزود: این کارخانه حدود ۴۸۰ کارگر داشته است. وی اظهار کرد: علت آتش سوزی بر اساس نظر اولیه کارشناسان غیرعمدی بوده، اما بررسی‌های لازم در خصوص این موضوع ادامه دارد.
دستگیری فروشنده انسولین‌های تقلبی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در خصوص خرید و فروش انسولین‌های تقلبی در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۰۰ عدد انسولین تقلبی کشف و ضبط شده است. سرهنگ داود معظمی‌گودرزی افزود: شاکی گفته پس از صحبت‌های اولیه مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای خرید انسولین برای وی واریز کردم و پس از دریافت دارو‌ها با بررسی پزشک مشخص شده انسولین‌ها به هیچ‌عنوان قابل استفاده نیست.

تجمع اعتراضى دانشجویان رودان
جمعى از دانشجویان بسیجى رودان در اعتراض به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه مقابل فرماندارى این شهرستان تجمع کردند. جمعى از دانشجویان بسیجى شهرستان رودان در اعتراض به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و انتشار فایل صوتى او اقدام به برگزارى تجمع کردند. این تجمع مقابل فرماندارى شهرستان رودان برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایى اعتراض خود را اعلام کردند.

شکایت دستیار سابق مجیدی به فیفا
شکایت نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار سابق فرهاد مجیدی به فیفا وصول شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، استقلال حق فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی را نخواهد داشت. نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی در فصل قبل استقلال بود که پس از زمان کوتاهی حضور در جمع آبی‌پوشان، از این تیم جدا شد. پس از جدایی این مربی و عدم دریافت مطالباتش، لکیچ شکایت خود را به فیفا برد و پس از وصول این شکایت، دردسری تازه برای استقلال به وجود آورده است و اگر باشگاه استقلال پول این مربی را پرداخت نکند، نمی‌تواند در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد.

4 ایرانی از زندان‌های آمریکا آزاد می‌شوند
منابع خبری به نقل از منابعی از آزاد سازی ۴ ایرانی بازداشتی از زندان‌های آمریکا خبر دادند. شبکه خبری المیادین به نقل از منابع مسئول ایرانی از آزاد سازی ۴ ایرانی بازداشتی از زندان‌های آمریکا خبر داد. این رسانه به هویت این افراد که قرار است توسط آمریکا آزاد شوند اشاره‌ای نکرده است. به گفته این منابع، چهار ایرانی بازداشت شده افرادی بودند که برای دور زدن محاصره کمک می‌کردند، به گفته این منابع، ایران در مقابل آزادی چهار ایرانی، ۴ آمریکایی متهم به جاسوسی را آزاد خواهد کرد.


باید با کنگره آمریکا لابی داشته باشیم
علی مطهری گفت: ما باید حتی با کنگره آمریکا لابی داشته باشیم. چرا اسرائیل و عربستان لابی دارند و ما نداریم؟ این همه ایرانی متخصص در آمریکا هستند و برخی پست‌های مهمی در آن کشور دارند. جز اسرائیل که کشوری جعلی است باید با بقیه کشور‌های دنیا رابطه خوب داشته باشیم. باید بین کشور‌های دنیا رقابت تجاری ایجاد کنیم و طرف‌های مختلفی داشته باشیم تا آنچه به نفع ملت ایران است، انتخاب کنیم.

رد ادعای جنجالی احمدی‌نژاد
سردار حسین دهقان، از کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به اینکه شما سابقه عضویت در نهادی را دارید که نسبت به فعالیت اقتصادی آن شائبه‌هایی مطرح می‌کنند، آقای احمدی‌نژاد از اسکله‌هایی سخن می‌گوید که دولت بر آن‌ها نظارتی ندارد، گفت: نه من این را قبول ندارم. اگر اسکله‌ای وجود دارد که از آنجا قاچاق می‌شود، یا دولت بر آن حاکم است یا نیست؟ اگر حاکم است باید محکم جلوی این کار را بگیرد. مگر می‌شود ۴۰ میلیارد دلار از یک کانال یا دو کانالی که متهم می‌شود در اختیار فلانی است، کالا وارد کرد؟

پزشکیان، عارف و هاشمی هیزم انتخاباتند
کنعانی‌مقدم درباره حضور افرادی مثل پزشکیان، عارف و هاشمی در عرصه انتخابات با بیان اینکه همه هیزم انتخابات هستند و فقط می‌توانند انتخابات را گرم کنند، ‌بیان کرد:‌ در عین حال اصلاح‌طلبان اعتماد عمومی شان را از دست داده‌اند و باید به دنبال اعتمادسازی بروند. کسی می‌تواند این اعتماد را جلب کند که یک شخصیت کاریزماتیک باشد تا مردم به آن اقبال کنند، در غیر این صورت این افرادی که اکنون مطرح هستند، نمی توانند یک تغییر فاز ایجاد کنند که با این تغییر فاز رای خاکستری به سمت آنها حرکت کند.

آذری‌جهرمی کاندیدای انتخابات می‌شود؟
فضای مجازی پر شده از گمانه‌زنی درباره کاندیداتوری محمد‌ جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات. منشأ این گمانه نیز توئیت حانیه سامعی مشاور وزیر جوان در امور بانوان است که نوشته: «خبر آمد خبری در راه است... .» استفاده او از هشتک آذری‌جهرمی و نزدیک به موعد ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی سبب شده برخی تصور کنند آذری‌جهرمی نیز نامزد خواهد شد و به این قضیه واکنش نشان دهند.

باهنر راه نامزدی لاریجانی را باز کرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می‌کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.

تشکیل ستاد رئیسی صحت ندارد
چند روزی است متنی با عنوان «خبر فوری!» با محتوای قطعی شدن کاندیداتوری آیت‌ا... رئیسی در انتخابات در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است. در این خبر شخصی به نام «دکتر شیرمردی» که «رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌ا... رئیسی» معرفی شده، خبر از حضور حتمی وی در انتخابات داده است. پیگیری‌های رجانیوز حاکی از آن است که اساسا نه چنین شخصی وجود خارجی دارد و نه ستادی برای آقای رئیسی تشکیل شده که چنین شخصی ریاست آن را عهده‌دار شده باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار