| کد مطلب: ۱۰۱۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

در آسیا تیمی ضعیف نیست!

پرسپولیس پس از صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا باید به مصاف «استقلال تاجیکستان» در مرحله حذفی این رقابت‌ها برود. حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص صحبت کرد.
نظر شـــما دربــــاره عملکرد تیم پرسپــولیــس در مــرحــــله گروهی لیگ‌قهرمانان چیست؟
تیم پرسپولیس با اقتدار صدرنشین گروه E لیگ‌قهرمانان آسیا شد و در تمامی خطوط از جمله خط‌دفاع و حمله عملکرد قابل‌قبولی داشت.
«اســتــقلال تـــاجیکستـــان»، حریف پــرسپـولیس در مرحله یک‌هشتم لیگ‌قهرمانان است!
همه‌ تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شایسته حضور در این رقابت‌ها هستند و هیچ تیمی ضعیف محسوب نمی‌شود. تیم استقلال تاجیکستان هم با شـــایستگی صدرنشین گروه A شد و حتی توانست الهلال عربستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. فوتبال تاجیکستان هم مثل کشور‌های ازبکستان، قزاقستان و ترکمنستان کاملا فیزیکی است و بازیکنان تکنیکی کمی در فوتبال این کشور‌ها وجود دارند. اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس باید به‌طور دقیق تیم استقلال تاجیکستان را آنالیز کرده و شناخت کافی از این تیم را به‌دست آورده و به بازیکنان منتقل کنند. به هیچ وجه نباید این تیم را دستکم گرفت.
سطح فنی لیگ‌قهرمانان آسیا در این دوره از رقابت‌ها چطور بود؟
سطح فنی این دوره از رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا نسبت به سال‌های گذشته پایین‌تر بود، چرا که تیم‌های حوزه خلیج‌فارس از لحاظ فنی ضعیف شده بودند.
شانس تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در لیگ‌قهرمانان چقدر است؟
تیم‌های ما عملکرد خوبی در این دوره‌ داشتند. چنانچه تراکتور با تجربه‌کم حضورش در این رقابت‌ها توانست از گروه خود صعود کند. تیم‌های ایرانی پتانسیل قهرمانی در لیگ‌قهرمانان آسیا را دارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار