| کد مطلب: ۱۰۱۳۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

امتحانات حضوری
واقعا آموزش و پرورش چه فکری می‌کند که می‌خواهد امتحانات نهم و دوازدهم را حضوری برگزار کند.یک نگاهی کنید ببنید موج سوم تقریبا بعد از بازگشایی مدارس شروع شد. موج چهارم دارد کاهش پیدا می‌کند با اینکه دوباره شاهد بالا رفتن کرونا می‌شویم و باید منتظر موج پنجم هم باشیم. کمی به فکر مردم باشید. این کرونا همه مردم را افسرده و خسته کرده است دیگر شما نمک بر زخمشان نپاشید.
اصغری از تهران

باز کردن مغازه‌ها
بنده ساکن شهرستان تویسرکان هستم. با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی استان و خصوصا شهرستان مسئولان شهر در اقدامی خودسرانه از روز پنجشنبه گذشته اقدام به بازگشایی اماکن پر خطر مانند پاساژ و راسته بازارها و همچنین آرایشگاه‌ها نموده‌اند. مگر نه اینکه برای یک هفته تعطیلی‌ها تمدید شده است.
شاهدی از تویسرکان

ترافیک
سه راه کیانمهر از جاده قزلحصار به تازگی چراغ راهنما وصل شده است و ترافیک زیاد ایجاد شده است. معلوم هست که هیچ کار کارشناسی صورت نگرفته ،چراکه قبل از نصب چراغ عبور و مرور به راحتی صورت می‌گرفت و در این محله مشکلی نبود.
حسینی از کیانمهر

جوابیه تاکسیرانی
پیــرو درج مطلــبی درتاریــخ 28/1/1400 تحــت عنوان«افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به صورت غیرقانونی» به اطلاع می‌رساند: با توجه به مصاحبه مدیرعامل محترم سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و اعلام رسمی این سازمان مبنی بر اینکه هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی تا قبل از یکم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تهران غیرقانونی بوده و شهروندان محترم می‌بایست از طریق سامانه نظارتی 1888 موارد را جهت رسیدگی اطلاع رسانی نمایند.
مریم قلی‌زاده-
سرپرست مدیریت روابط عمومی

افزایش حقوق
حقوق بازنشستگان کشوری خیلی کم افزایش داشته است. واقعا این درست نیست همه چیز گران شده و قدرت خرید بازنشستگان پایین آمده است.
یک بازنشسته از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار