| کد مطلب: ۱۰۱۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

تصادف مرگبار لیفان با کامیون
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار سواری لیفان با کامیون در اتوبان بعثت خبر داد. جلال ملکی، اظهارداشت: وقوع یک تصادف در شمال به جنوب خیابان فدائیان‌اسلام، نرسیده به اتوبان بعثت از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد. وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل مشخص شد که یکدستگاه سواری لیفان به‌شدت با کامیونی که به‌دلایلی کنار بزرگراه متوقف بوده برخورد کرده و به‌دلیل شدت این برخورد سواری لیفان متلاشی شده است.

توقیف کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه خودروی وانت نیسان و کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب این شهر خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی گفت: در کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر، ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران حین گشتزنی در محدوده باقرشهر به یکدستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند. وی عنوان کرد: در بررسی از داخل خودرو ۴۰ هزار بسته آدامس، ۱۰ هزار و ۷۰۰ قلم لوازم بهداشتی، ۳۰ هزار و ۹۰۰ قلم لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ دستگاه باطری موتورسیکلت قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و راننده خودرو به قاچاق‌بودن کالاها، معترف شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۰۰ ملیون ریال محاسبه کرده‌اند. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلیه اموال تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

کشف ۳ دستگاه ماینر
فرمانده انتظامی شهرستان اهر، از کشف ۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. سرهنگ قدرت آقاپور اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده از ماینر قاچاق در یکی از باغات اطراف شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی محل با هماهنگی مقام قضائی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از محل تعداد ۳ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ماینرهای مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. سرهنگ آقاپور با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد؛ از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار