| کد مطلب: ۱۰۱۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

تسویه‌حساب با حمله مسلحانه به منزل
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: فرد سابقه‌داری که به‌علت اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به منزل شخصی در خرم‌آباد کرده بود دستگیر شد. سرهنگ دولتشاهی افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی به سوی منزل توسط فردی ناشناس، بلافاصله تیمی از عوامل تخصصی کلانتری ۱۶ این فرماندهی برای شناسایی عامل یا عاملان تیراندازی به محل اعزام شدند. سرهنگ دولتشاهی گفت: پس از چند ساعت بررسی و انجام اقدامات پلیسی، عامل تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال و در بررسی سوابق این فرد مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار بوده که علت آن اختلافات قبلی عنوان شده است.

کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای‌مجازی به فروش سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز تبلیغ می‌کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۲۰عدد فشنگ جنگی کشف شد. سرهنگ سعید راستی اظهارداشت: در رصدهای فضای‌مجازی ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به‌دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی سلاح، مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز تبلیغ می‌کند. وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده افسریه اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۲۰عدد فشنگ جنگی و مقادیری موادمخدر کشف شد. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به‌همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت انتقال یافت، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد. این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به‌هر‌نحوممکن جان و مال آنها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع‌وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

۲۲۸ کیلو موادمخدر کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۲۸ کیلوگرم ماده‌مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و انهدام ۲ باند و دستگیری 5 نفر در این خصوص خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در خصوص فعالیت ۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر و اینکه آنها قصد انتقال مقدار زیادی موادمخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکتی قاچاقچیان را شناسایی و در حالی‌که مجوز قضائی را نیز همراه داشتند به محض مشاهده خودروهای حامل موادمخدر که سه دستگاه خودروی سمند، پژو و پراید بود نسبت به توقیف آنها در ورودی شهر کرمانشاه اقدام کردند. سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۲ محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه‌ای نیز جاساز شده بود، کشف شد. رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا 5 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باندها ادامه دارد.

تصادف شدید پراید با اتوبوس BRT
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس(BRT) در خط‌‌ویژه خیابان آزادی خبر داد و گفت: براثر این حادثه 3 سرنشین پراید به شدت مصدوم شدند. سیدجلال ملکی اظهارکرد: یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، داخل خط‌‌ویژه اتوبوسرانی تندرو (BRT) به سامانه 125 اعلام که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه با امکانات به محل حادثه اعزام شدند. سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری پراید شخصی با سه سرنشین (یک راننده مرد و دو خانم) به‌شدت به‌صورت رخ‌‌به‌رخ با یکدستگاه اتوبوس (BRT) تصادف کرده است. وی با بیان اینکه خودروی پراید خسارات زیادی دیده بود، تصریح کرد: شدت حادثه به‌حدی بود که هر سه سرنشین پراید داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی، قطعات خودرو را برش داده و هر سه نفر را خارج کردند. ملکی ادامه داد: حال هر سه نفر به‌خصوص 2 خانم وخیم بود که برای انتقال به مرکزدرمانی تحویل عوامل اورژانس شدند. سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، اتوبوس، مسافری نداشت و به‌غیر از این 3 نفر، مصدوم دیگری در محل مشاهده نشد. وی با بیان اینکه خط‌‌ویژه فقط مخصوص تردد اتوبوس‌های (BRT) و خودروهای امدادی است، گفت: در صورت بروز حادثه برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها که در خط‌‌ویژه تردد دارند، مسئولیت با رانندگان و راکبان آنهاست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار