| کد مطلب: ۱۰۱۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

بهنام ابوالقاسم‌پور هم کرونا گرفت
بهنام ابوالقاسم پور به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است. وی گفت:« تب و لرز کردم و به بیمارستان آمدم.20 درصد ریه هایم درگیر شده است و باید با این ویروس لعنتی بجنگم.» وی ادامه داد:«در حال مداوای خودم در بیمارستان هستم و ان‌شاءا... مردم دعا کنند تا این بیماری را پشت سر بگذارم.»ابوالقاسم پور رفیق با معرفت علی کریمی،مهرداد میناوند و علی انصاریان است که برای علی و مهرداد در زمانی که به کرونا مبتلا شدند سنگ تمام گذاشت.

تجمع اعتراضی مالباختگان بورس
سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی در مقابل بورس منطقه‌ای تجمع کرده و نسبت به بی‌تفاوتی مسئولان برای ۸ ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند. حتی بخش خبری ۲۰: ۳۰ صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند. در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه‌ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولان، دادن وعده‌های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی‌های متخلف، شعارهای مانند «حقوقی حیا کن بازار را رها کن» داده شد.

کشف دستبرد قاچاقچیان به لوله‌های نفت
سرهنگ اکبر راشدنیا فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند، ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کردند که با هوشیاری این اقدام قاچاقچیان کشف شد و شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام است.

بازداشت عامل تیراندازی
فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در مجتمع کارخانه سیمان شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. علیرضا نوشاد افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد که فردی به دلیل اختلافات قبلی به سمت منزل یکی از شهروندان تیراندازی و سپس از محل متواری شده است. ماموران در نهایت موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر کنند.

تجمع کارگری درخوزستان
کارگران سرویس و نگه‌داری شبکه برق و تاسیسات آبفا و تهویه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان (منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی)، در پی اخراج نماینده کارگری خود، شرایط بد کاری و همچنین نبود امنیت شغلی، در مقابل ساختمان این اداره در شهرستان بندر امام خمینی (ره)، دست به تجمع اعتراضی زدند. در پی این تجمع یکی از کارگران گفت: کارفرمایان با تغییر وضعیت و گرفتن تعهدهای کتبی از کارگران، شرایط کاری آنها را به اردوگاه جنگی تبدیل کرده اند و با وجود تشریح شرایط برای اداره کار، این اداره نسبت به موضوع هیچ واکنشی نشان نداد.

بازداشت متهمان پرونده رشت الکتریک
دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران خبر داد. سید مهدی فلاح میری افزود: پرونده کیفری خریداران شرکت رشت الکتریک ایران به اتهام اخلال در نظام تولید در دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است. وی تاکید کرد: به لحاظ اهمیت موضوع و فنی و تخصصی بودن مسائل آن، قرار ارجاع امر به کارشناسان رسمی در سه رشته ماشین آلات، تاسیسات راه و ساختمان و روابط کارگری و کارفرمایی صادر شد.

برخی خود را فرزند خوانده خاتمی می‌دانند
محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: ایرادی که به جریان اصولگرا مبنی بر اینکه برخی حس فرزندخواندگی خدا را دارند، وارد بود همان ایراد را به بعضی از دوستانمان در ارتباط با آقای خاتمی هم وارد می‌دانیم. برخی احساس می کنند نسبت به ایشان فرزند خوانده تر هستند. این ایراد وجود دارد و مصداق آن دوستان اتحادی هستند ولی شخص آقای خاتمی اینگونه فکر نمی‌کند.

واکسن فایزر۱۰ میلیون در بازار سیاه!
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که اگر قرار باشد بخش خصوصی از سهمیه اختصاص داده شده به کشور ما، واکسن کرونا را وارد کند و آن را نیز با دریافت هزینه و پول به مردم تزریق کنند، تخلف است، گفت: واکسن فایزر در بازار سیاه فروخته می‌شود! محسن علیزاده افزود: الان واکسن کرونای فایزر که از سوی مقام معظم رهبری واردات آن به کشور منع شده بود، در برخی از خیابان‌ها و بازار سیاه دارو به قیمت ده میلیون تومان در کشور به فروش می‌رسد!

وزیر بهداشت کاندیدا می‌شود؟
وزیر بهداشت تاکید کرد که قصدی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ندارد. سعید نمکی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: من قصد ندارم کاندیدای ریاست جمهوری شوم و حتی برای وزارت بهدشت هم با اکراه آمدم و اگر حمایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود ما به این نقطه موفقیت آمیز برای مقابله با کرونا نمی‌رسیدیم.

آمده‌ام تا تیم بازی را به هم بزنم
قاضی زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا تیم بازی و باند بازی را بر هم بزنم. سامانه ای را طراحی کردم که شهروندان بر اساس نظام شایستگی گزینه‌های خود را برای وزارتخانه ها معرفی کنند. وی اظهار داشت: اینکه حلقه نیاوران درست کنیم خوب است؟ در تدوین برنامه‌های من بیش از ۱۰۰ جوان فعالیت داشتند و به هیچ کدام از این افراد قول پُست و مقام نداده‌ام.

رئیسی نمی‌خواهد نامزد شود
محمد صادق کوشکی گفت: من درباره کاندیداتوری آقای رئیسی فکر می‌کنم که ایشان شخصا تصمیم درستی گرفته و قصد کاندیداتوری ندارد. به هرحال او حرکتی را در قوه قضائیه شروع کرده که به مراتب بهتر و مهم‌تر از قوه مجریه است. بر این اساس خروج ایشان از قوه قضایه حتما آن ماموریت مهم را به خطر انداخته و ناکام خواهند گذاشت. وی افزود: به نظر من حتی این اصراری که برخی به کاندیداتوری آقای رئیسی دارند مشکوک است. به نظر می‌رسد برخی از رویه مبارزه با فساد در قوه قضائیه خوشحال نبوده و ترجیح می‌دهند که ایشان از این قوه خارج شده و به قوه مجریه برود.

وزیر کشاورزی دولت دهم کاندیدا شد
وزیر کشاورزی دولت دهم با اعلام نامزدی خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: در روزهای آینده در اطلاعیه‌ای برنامه‌ها و مواضع خود را به اطلاع عموم می‌رسانم. صادق خلیلیان گفت: در اطلاعیه‌ای اعلام خواهم کرد که چرا نیاز است کشور را به سمت تحول اساسی و نگاه نو سوق داد. وی درباره خط فکری و مشی سیاسی خود، یادآور شد: تفکر من در چارچوب انقلاب و نظرات حضرت امام و مقام معظم رهبری است

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار