| کد مطلب: ۱۰۱۲۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

زبان سرخ «جادوگر» در اینستاگرام

آرمان‌ملی: علی کریمی که در فوتبال ایران به جادوگر شهرت دارد در سال‌های گذشته با علی دایی، کی‌روش، فدراسیون فوتبال و... به مشکل خورد. وی در سال‌های اخیر در قامت منتقد ظاهرشده و برای او تفاوتی ندارد که مخاطبش چه سمت، مقام و عنوانی دارد.
کفاشیان
علـــی کـــریمی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به مصاحبه علی کفاشیان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. کفاشیان گفته بود حمایت وزارت ورزش از کاندیدای خاص نتیجه عکس می‌دهد. کریمی در پاسخ به اظهارات رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان نوشت: «آقای کفاشیان شما چگونه وارد فوتبال شدید؟ شما این کار را بلد بودید چرا ۱۲ سال پیش انجام ندادید؟» بهمن‌ماه سال 99 رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفته بود بعداز انتخابات جواب کریمی را می‌دهد و کریمی هم در اینستاگرامش نوشت: «اگر شما حرفی برای گفتن داشتین، در این ۱۲ سال میگفتین، الان فقط عملکردتان و اوضاع و احوال فوتبال گویای همه‌چیز است. زمان شعاردادن‌ تموم شده... برین به همون پیاده‌رویتون برسین و... دوغ‌تون رو بنوشید!» اسفندماه سال گذشته و قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی در پستی خطاب به کفاشیان نوشت: «باتلاقی که تو و دارودسته‌ات درست کردید! برو دعا کن که من به این صندلی نرسم وگرنه همه‌تون باید جواب پس بدید. شک نکنید آقای خوش‌خنده.» کریمی برای کفاشیان که گفته بود هر وقت مثل ما نتیجه گرفتید از عملکرد صحبت کنید نوشت: «مطمئنا به کسان دیگر هم 12 سال فرصت بدن و بزارن کارشون رو بکنن، بهتر عمل می‌کنن.»
مهدی تاج
15 اردیبهشت 98 علی کریمی در واکنش به خبر «مهدی تاج: یک ایرانی جایگزین کرانچار در تیم‌ملی امید خواهد شد» در کانال تلگرامی خود نوشت: «به‌به جناب رئیس پیداشون شد!!!؟؟ دیگه دلار ندارین!!!؟؟ پول‌هایى را که از تبلیغات محیطى و جیب باشگاه‌ها برداشتین کجا هزینه شد!!؟؟ ١٠ سال توى راس فوتبال هستین با دارودستتون، هنوز نتونستین مشکل استادیوم‌ها را حل کنید!! هرچند شماها از خداتونه این اتفاق‌ها بیفته، تیم‌ها رو جریمه کنید پولش بره توى حساب فدراسیون!! این پول‌ها کجا خرج میشه خودت می‌دونى و دارودستت!! آقاى رئیس اجازه بده تیم‌هاى باشگاهى مربى تیم‌ملى رو انتخاب کنن، چون پولش هم خود اونا میدن». مهدی تاج آذرماه سال 1398 مدعی شده با صداوسیما به توافق رسیده درآمد‌های فوتبال ۶۵ درصد به فدراسیون و باشگاه‌ها و ۳۵ درصد به صداوسیما تعلق می‌گیرد. علی کریمی هم که همواره رویکرد انتقادی نسبت به فدراسیون داشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد: «چی شده پول تبلیغات محیطی دیگه کفاف کاراتون رو نمیده، لابد این پول هم به باشگاه‌ها میرسه مثل تبلیغات محیطی! افتادین به جون باشگاه‌های ورشکسته، خونشون کردین توی شیشه با جریمه‌های کیلویی از پیش بدهکارشون می‌کنین و پول‌ها رو هم که صرف امورخیریه. آقای تاج پنج‌ستاره، رفیقتون رئیس کمیته اخلاقتون کجا تشریف بردن؟» بهمن‌ماه سال 1399 علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار عکسی از هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در زمان مهدی تاج، زیر آن نوشت: «یادی کنیم از هیات‌رئیسه باتلاق‌ساز فوتبال ایران!»
سلطانی‌فر؛ وزیر ورزش
اوایل فروردین‌ماه سالجاری مسعود سلطانی‌فر وزیرورزش درخصوص صحبت‌های علی کریمی بعداز انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هیچ بازنده‌ای نمی‌گوید من باختم، بدم باختم! حالا علی کریمی نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جناب مهندس شما به‌جای مصاحبه، در مورد نامه‌ای که زدید قرارداد «ویلموتس» بسته بشود، توضیح بدید. شما برای ورزش‌وجوانان چکار کرده‌اید؟ دو، سه نمونه را نام ببرید، لطفا»
علی‌نژاد؛ معاون وزیر ورزش
عــلی کـــریمی پـــس از بـــرگــزاری دور اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و در شرایطی که 9 رأی به‌دست آورد، سالن اجلاس سران را ترک کرد. وی در زمان خروج از سالن بین خبرنگاران گفت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به‌دست کسی ندهم. او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات مهندسی شده بود یا نه اظهارکرد: «نمی‌دانم، اما روزمهندس را تبریک می‌گویم.» مهدی علی‌نژاد در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال که از او درباره مهندسی انتخابات سوال کردند، گفت: «من پزشک هستم و مهندس نیستم. بعید هم می‌دانم که منظور علی کریمی من باشم.» این اتفاق در حالی افتاد که کریمی ساعتی پس از این اظهارنظر به علی‌نژاد حمله کرد و درباره او نوشت: «تویی که در پزشکی کاری نتوانستی بکنی، توی ورزش چیکار می‌کنی؟» علی‌نژاد، در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به حرف‌های علی کریمی عنوان کرد: «حرف‌های او را جدی نمی‌گیریم». حال علی کریمی در واکنش به حرف‌های علی نژاد با ارسال پستی در اینستاگرام نوشت:‌ «آنهایی که باید جدی بگیرند مردم هستند.»
عزیزی‌خادم
عزیزی‌خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای میزبانی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را حق ایران دانست و علی کریمی با یک استوری نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد: «جوک 1400 رسید! بذار 6 ماه بگذره» علی کریمی نسبت به انتخاب مجتبی خورشیدی به‌عنوان سرپرست تیم‌ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و در استوری اینستاگرام خود نوشت: «آقای رئیس، یک تعداد از این نخبه‌ها را هم برای باشگاه‌ها بگذارید. باشگاه‌ها که نباید پاسوز نخبه‌گرایی شما شوند». علی کریمی نسبت به کسر مالیات از پاداش زنان فوتسال سکوت نکرد و در صفحه شخصی خود نوشت: «یادتان نبود سه سال پول زنان فوتسال را بدهید اما خوب یادتان بود که مالیاتش را کسر کنید. به‌نظرتان سه سال پیش با ۲۰ میلیون تومان چکار می‌شد کرد و امروز با ۱۹ میلیون تومان چکار؟ الحق که روی مدیران سابق را سفید کردید.»
ستاد ملی کرونا
علی کریمی، کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال در واکنش به سخنان علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در اینستاگرامش نوشت: «آخرش همه باید پول بدن تا واکسن بزنن، وقتی مردم برای یه تست مجانی نمی‌تونن پول بدن، واکسن پیشکشتون.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار