| کد مطلب: ۱۰۱۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بنــگــاه

بهره‌برداری از دو طرح بزرگ پتروشیمی‌ شازند
مــرکز واحــد تولیـد کاتالیست پلی پروپیلن و واحد تولید کاتالیست پلی اتیلن سنگین در پتروشــیمی ‌شــازند به بهــره‌بــرداری رسید. علی پژوهان مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتــروشیمی درایــن‌بــاره گفت: این شرکت زیرمجموعه شرکت ملــی صنــایع پتـروشیمی ‌است که وظیفه عمــده آن ایجاد دانــش فنی احداث پلنت‌های پتروشیمی ‌و کاتالیست‌های مصرفی آنهاست. به کمــک داشتن دانشمندان و پژوهشگران برجسته و صاحب دانش در سطح بین‌المللی موفق شده‌ایم در سال‌های اخیر رشد درخور توجهی داشته باشیم، سال ۹۹ سال جهش دوم محصولات پتروشیمی‌ بود و فناوری در صنعت پتروشیمی ‌نیز در سال گذشته محقق شد. او با بیان اینکه در سال گذشته موفق به ارائه دانش فنی پلی اتیلن سنگین برای پتروشیمی ‌تبریز با ظرفیت ۳۰۰هزار تن برای اولین‌بار در کشور شدیم، افزود: در سال ۹۹ دانش فنی واحد پلی اتیلن پتروشیمی ‌بوشهر با ظرفیت ۴۰۰هزار تن و در کنار آن واحد تولید پروپیلن فاتح با ظرفیت ۱۲۰هزار تن نیز ارائه شد.

جانشین‌پروری در شرکت مس
معــاون مدیرعامل شرکت مس روز ملی منابع انسانی را به همه دست‌اندرکاران حوزه منابع انسانی کشور به‌ویژه پرسنل و مدیران خدوم و زحمتکــش صنـعــت مس تــبریــک گــفت. محراب احمدیان ادامه داد: در حال حاضر، شرکت مس تربیت و پرورش نیروهای جوان و زبده را یک اصل مهم تلقی می‌کند و برای عملی کردن آن از هرآنچه در توان داریم استفاده می‌کنیم؛ چراکه پرسنل خدوم قــدیمی ‌درحال بازنشسته شدن هستنـد و بــرای ادامه فعـالیت شرکت بزرگی همچون مس، باید افراد کاربلد و متخصص تربیت شده تا جایگزین افراد بازنشسته شوند. او با تاکید بر این‌که با پیاده‌سازی این سیاست همچنان شاهد رکوردزنی‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف خواهیم بود گفت: برای هرعنوان شغلی سه یا چهار نفر تحت آموزش قرار می‌گیرند تا مدیران مجموعه‌های مختلف بتوانند در انتخاب یک فرد اصلح، آزادی عمل داشته باشند.

سرمایه‌گذاری ۱۳۵۰میلیارد ریالی ایمیدرو
مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی با اعلام این مطلب، گفت: احداث جاده فوق به‌منظور تامین خوراک کارخانه زغال‌سنگ البرز مرکزی در استان مازندارن عملیاتی می‌شود. حجم سرمایه‌گذاری توسط ایمیدرو در این طرح، ۱۳۵۰میلیارد ریال است. داریوش دیودیده ادامه داد: ایجاد راه دسترسی به این معادن، بزرگترین پروژه طرح زیربناها است که قرارداد آن به‌صورت EPC در پایان سال 99 منعقد شد. مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی گفت: تیم مشارکت پیمانکاری در محل پروژه مستقر و عملیات اجرایی از هفته آتی آغاز می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار