| کد مطلب: ۱۰۱۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

مشکلات زندگی
من یک زن سرپــرست خــانوارهستــم. نــه صاحبخانــه نه صاحب مغازه. اجاره‌ام را نبخشیدنــد و تازه آن را زیاد هم کردند. با اینکه کد ملی خودم را فرستادم نه وام یک میلیون تومانی و نه سبد کالا بهم تعلق گرفت؟! فقط اعلام می‌کنند که ما از اقشار ضعیف جامعه دفاع می‌کنیم و کمک می‌کنیم شما یارانه معیشتی و وام‌های یک میلیونی را برای صاحبخانه من که هم سه واحد خانه دارد و مغازه دارد و وضعیت مالی آن بسیار خوب است واریز کردید ولی من که یک متر جا از خودم هم ندارم و سرپرست خانوار هستم ندادید؟!
حسنی از تهران

اتوبوس‌های زنجان
دروغ است که اتــوبــوس‌هــای زنجان با یک سوم مسافر جابه‌جا می‌کنند. من به دلیل شرایــط شغلی که دارم تقریبا هر هفته می‌روم و می‌آیم اصلا چنین چیــزی نیست، بلکه جای خواب راننده را هم پر می‌کنند بعضا در مورد افزایش قیمت هم بهتر است سری به قیمت اسفند ۹۸ بزنید بعد ببینید چند بار تغییر را قیمت دادند قیمت‌های بلیت‌های اتوبوس واقعا سرسام آور شده است.
احمدی از زنجان

بورس
وضعیت بــورس کلا بــه سمـت نابودی می‌رود. مسئولان کلا روز خوش برای ما نگذاشتند در حالی که اکثر جاها ما به حرف‌هایشان گوش دادیم مثل همین بورس که گفتن سرمایه‌گذاری در بورس کنید و طلا نخرید. این هم شد نتیجه کار که تمام سرمایه‌مان به باد رفت؟!
اسلامی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار