| کد مطلب: ۱۰۱۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تکذیب نصب پرچم چین درقشم
فرماندار قشم با تکذیب خبر نصب پرچم چین بر فراز برج نوری اسکله محله دوحه جزیره قشم گفت: پرچم نصب شده بر فراز یکی از برج‌های نوری این جزیره، متعلق به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است. علیرضا نصری افزود: خبر نصب این پرچم در فضای مجازی با عنوان بر افراشته شدن پرچم چین در برخی نواحی جزیره قشم منتشر شده است که تکذیب می‌شود. تصویر منتشر شده مربوط به نصب پرچم باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران توسط هواداران این باشگاه ورزشی است و متاسفانه عده‌ای برای سوءاستفاده و تشویش اذهان آن را به عنوان نصب پرچم چین در قشم، انتشار داده اند.

وضع موجود تصادفی نیست
عباس آخوندی با بیان اینکه «اصلاح نظام بانکی چند صد هزار میلیارد تومان هزینه لازم دارد» گفت: اصلاح این اقتصاد به این راحتی ها نیست و هزاران نفر در این موضوع ذینفع هستند. شوربختانه بخشی از آن‌ها ذی‌نفوذ هم هستند. تنها اتفاقی که می‌تواند این موضع را حل کند انتخاب 1400 است. وی افزود: از نظر من وضع موجود تصادفی نیست و شرایط موجود نتیجه برآیند نیروهای ذی‌نفعان است. تصادفی این طوری نشده است. این وضع برآیند ناکارآمدی‌های عقیم و نازا است که در عین حال نیرومند هم هستند. آیا بابک زنجانی‌ها به صورت اتفاقی پدید می‌آیند.
هیچ اختلافی در سپاه وجود ندارد
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست. سردار کوثری در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات سردار جوانی و وجود اختلاف عنوان کرد: هیچ اختلافی نیست. در گفت‌وگو آقای جوانی موضوع به روشنی و شفافی بیان شده است و گفته شده همه باید در چهارچوب ضوابط قانونی کار را دنبال کنند. وی تاکید کرد: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست.

توصیه باهنر به قالیباف
محمدرضا باهنر از ملاقات با محمدباقر قالیباف بعد از انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس خبر داد و گفت: یکی از نخستین ملاقات‌هایی که آقای قالیباف بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس داشت با من بود، ایشان محبت داشتند و من را صدا کردند تا صحبت و مشورتی داشته باشیم. وی ادامه داد: به ایشان گفتم لطفا در برابر دو کار مقاومت کنید و اجازه ندهید این اتفاقات رخ دهد ؛ نخست این که هزینه‌های دولت را بالا نبرید، دوم این که بوروکراسی و کارمندان دولت را زیاد نکنید.

معرفی مقصر مسدود شدن کانال سوئز!
مروه سلحدار اولین ناخدای زن مصر ده روز پیش متوجه چیز عجیبی شد. کشتی عظیم باری «اِوِرگیوِن»در صدر خبر‌ها بود که در عرض کانال سوئز به گل نشسته و یکی از پرترددترین مسیر‌های کشتیرانی جهان را بند آورده بود. وقتی کانال سوئز بسته شد، خانم سلحدار صد‌ها کیلومتر دورتر به‌عنوان جانشین ناخدای ناو «عایده ۴» در اسکندریه در حال خدمت بود. شایعات درباره نقش مروه در به گل نشستن کشتی اِوِرگیوِن در کانال سوئز، با انتشار تصویری دستکاری شده از او شروع شد که به سایت «عرب نیوز« نسبت داده شده بود.

دستگیری رمال واتساپی در شیراز
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: درپی شکایت خانمی شیرازی مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیون ریالی با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی واتساپ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت. سرهنگ حشمت سلیمانی افزود: فردی با راه‌اندازی یک گروه واتساپی و معرفی خود به عنوان فالگیر، اعضای گروه را با وعده‌های پوچ فریب داده و از این شاکی بالغ بر 50 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود. کارشناسان این پلیس تخصصی با انجام اقدامات فنی، موفق شدند متهم که خانمی ۳۹ ساله است را شناسایی کرده و او را در شیراز دستگیر کنند.

بازداشت و احضار 17 شهرداری قرچک
دادستان قرچک گفت: ۱۲۰ فقر اسناد ملکی در شهرداری قرچک جعل شده است که ۷ نفر بازداشت و ۱۰ نفرنیز به عنوان مطلع احضار شدند. سعید دوستی نژاد افزود: با تحقیقاتی که در حال حاضر توسط کارشناسان در حال انجام است پیش‌بینی می‌شود جعل اسناد دیگری هم وجود داشته باشد. دادستان قرچک تصریح کرد: تا به دیروز۷ نفر از این افراد دستگیر شده و با قرار بازداشت آزاد هستند و ۱۰ نفر از کارمندان نیز به عنوان مطلع احضار شدند و پرونده در حال بررسی بیشتر است.

لقبی هندی‌ها به پرسپولیس
سایت هندی در تحلیلی درخصوص پرسپولیس لقب جالبی را به سرخ‌های ایران داد. مهار پرسپولیس با دفاع سرسخت و سبک هجومی، کار سختی است و مقابله با این غول ایرانی برای تمام حریفان در گروه چالش سختی خواهد بود. در ادامه گزارش این سایت درخصوص شرایط سرمربی پرسپولیس آمده است: گل‌محمدی ملی پوش سابق ایران از سال ۲۰۰۸ تاکنون سرمربی بوده و در دو موقعیت مختلف هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

آماده شدن گاندوی 3 تا 3 ماه دیگر
کارگردان گاندو گفت: در همه جوامع و رسانه‌ها سانسور اتفاق می‌افتد و سانسور در کنار همه پدیده‌ها بوده است، چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید. سانسور طبیعی است و این پرونده‌ها بستری فراهم کرده است که ما به آن‌ها دید نمایشی داشته باشیم. ما اسمی از مسئولی خاص نیاوردیم؛ فقط می‌گوییم مسئولی در جایگاهش خلافی انجام داده است و تنها آن را به عنوان اثر نمایشی نشان می‌دهیم. مسئول خطاکار نباید ناراحت شود، زیرا که قصد ما در این سریال محاکمه نیست. جواد افشار درباره ادامه سریال گاندو گفت: گاندو قرار است ادامه دار باشد. گاندو ۲، ۱۵ قسمت دارد.

بازداشت عوامل شهادت محیط‌بانان زنجانی
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در بررسی پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی مظنون دوم نیز شناسایی و دستگیر شد. جعفر رحمتی با اشاره به اینکه در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم، افزود: ارتباط فرد دستگیر شده با پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی مسلم است. وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتری برای مشخص شدن زوایای حادثه و تعداد شکارچیان حاضر در صحنه نیاز است، بیان داشت: یک جنایت و حادثه هولناکی روی داده و باید اجزای حادثه در کنار هم قرار گیرد تا نحوه وقوع حادثه به صورت کامل مشخص شود.

دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد. سرهنگ حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در شهرستان نیکشهر به یک مرغداری هجوم برده، اظهار کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته فرد مورد نظر روز جاری دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار