| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تمدید خانه
وزارت راه اعــلام کــرد مستــاجــرانی که تیرماه مهلت اجاره‌نامه آنها تمام می‌شود بطور خودکار تمدید می‌شود. مگر مستاجرانی که قبل از تیرماه مهلت اجاره نامه آنها تمام می‌شود چه فرقی با مستاجران تیرماهی دارند، امیدوارم شرایط را برای تمام مستاجران فراهم کنند تا حداقل با صاحبخانه‌ها به مشکل نخورند.
همتی از تهران

گرانی بلیت اتوبوس
نرخ کرایه اتوبوس‌های بین شهری را در عرض یک سال به بهانه شیوع کرونا ۲ بار بالا بردند درحالیکه شرکت‌ها باید نصف اتوبوس مسافر سوار کنند، در حالی‌که کل اتوبوس پر می‌شود هیچ ۲ نفر هم اضافه سوار می‌کنند. باید تا کی این افزایش قیمت‌ها را تحمل کنیم و کسی به دادمان نرسد.
یک شهروند از صومعه‌سرا

واکسیناسیون
از دولــت محترم درخواست داریم با تعامل با سران قوا طرحی ضربتی و ملی را در دستور کار قرار دهند تا انجام واکسیناسیون طبق استانداردهای جهانی که ان‌شاءا... هرچه زودتر شروع شود در محدوده کوتاه زمانی به پایان برسانند چرا که ویروس منحوس فرصت جهش مجدد پیدا می‌کند.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائم‌شهر

جریمه رانندگی
موتوری دارم که در شهر تهران است و از سال ۹۶ که این موتور را خریداری کردم از تهران خارج نشده در اسفند ماه موتور بنده را در سبزوار جریمه کردند و اکنون که برای اعتراض به پلیس + ۱۰ مراجعه کردم مبلغی برای خلافی از بنده گرفته و می‌گویند باید به اجراییات راهور بروید و آنجا هم پولی از شما می‌گیرند و دوباره پلیس + ۱۰ بیایید و دوباره باید خلافی بگیرید.خب سوال من این است که پلیس راهور اشتباه کرده یا آن شخص پلاکش را دست کاری کرده برای چه برای بنده باید هزینه مالی و زمانی داشته باشد چرا باید این هزینه‌های اضافی را من پرداخت کنم.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار