| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

اصغر حاجیلو:

بازی جالبی از استقلال و پیکان ندیدیم

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال می‌گوید: آبی‌پوشان در مصاف با پیکان عملکرد چندان مناسبی نداشتند اما این دلیل نمی‌شود که جزو مدعیان نباشند.
تساوی برابر پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بازی مقابل پیکان با آن ساختار دفاعی نیاز به تنوع بیشتری در خط‌حمله دارد که استقلال نداشت. استقلال یکنواخت و قابل پیش‌بینی بازی می‌کرد و فرصت‌ها را از دست داد. استقلال در نیمه اول با روحیه خیلی خوبی بازی را شروع کرد و تسلط خوبی روی بازی داشت و بازی قاطعی ارائه داد. این تیم در نیمه اول به پیکان اجازه ایجاد فرصت نداد اما در نیمه دوم سردرگم بود.
روند بازی چطور بود؟
بازی جالبی از دو تیم ندیدیم اما من استقلال را در نیمه اول خوب دیدم و در نیمه دوم استقلال آن شادابی را نداشت. الان شاید بگویند پیکان لایه دفاعی را اضافه کرد اما باید گفت با این وجود همه تیم‌های رده پایین با این وضعیت می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه بگیرند.
مــظاهری هم موفق شد کلین‌شیت دیگری را ثبت کند؟
زمانی‌که صحبت از دفاع خوب یک تیم می‌شود، منظور تنها مدافعان و خط‌دفاعی نیست. بلکه منظور سازمان دفاعی تیم است که از نوک حمله شروع می‌شود و به دروازه‌بان ختم می‌شود. به اعتقاد من سازمان دفاعی استقلال در هفته‌های اخیر بهتر شده و حتی کمتر می‌بینیم که موقعیت به حریفان بدهد. این اتفاق برای مظاهری بسیار خوب بوده است.
ارزیابی‌تان از لیگ‌قهرمانان چیبست؟
کادرفنی بهتر می‌داند چه آنالیزی از حریفان داشته باشد. شاید هواداران از تساوی مقابل پیکان ناراحت باشند، اما هرکسی فوتبال بازی کرده باشد، می‌داند لیگ‌قهرمانان چقدر سخت است. کادرفنی استقلال باید کار خودش را انجام دهد و امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو در آسیا موفق باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار