| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

کعبی: با فولاد برای آبروی ایران می‌جنگیم

حسین کعبی پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس با حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد به‌عنوان دستیار وی در این تیم حضور دارد .
علی کریمی در انتخابات فدراسیون شرکت کرد و رأی نیاورد، نظر شما چیست؟
علی کریمی به‌قدری بزرگ است که ما و فوتبال ما به اون نیاز داریم. او به کمک و حمایت من و امثال من نیاز ندارد و خود علی به همه‌چیز به‌خوبی آگاه است.
میزبانی را از شما گرفتند، کار شما سخت نشد؟
تیمی که به‌دنبال موفقیت و نتیجه‌گیری است برایش مهم نیست که در اهواز بازی کند یا عربستان. هر کجا که باشد شک نکنید باغیرت و تلاش خود بهترین عملکرد را از خود به ثبت خواهیم رساند و برای آبروی ایران خواهیم جنگید. همه می‌دانیم که در حق تیم‌های ایرانی اجحاف شده است درحالی که تیم‌ملی باید 3 بازی را در ایران انجام می‌داد میزبانی را از ما گرفتند و آن را به بحرین دادند. متاسفانه ما قدرتی نداریم تا لابی کنیم چرا که آقایان همش جنگ بر سر حضور در فدراسیون را دارند و اگر کسی بود که اهل فوتبال بود قطعا این اتفاقات رخ نمی‌داد.
تیم‌ملی می‌تواند به دوربعدی صعود کند؟
ما پتانسیل‌های بالا و بازیکنان فوق‌العاده خوبی را در اختیار داریم و شک نکنید ما ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستیم و ا‌ن‌شاءا... از گروه خود صعود خواهیم کرد.
خیلی‌ها «کعبی» را با آن ضربه معروف به فیگو به یاد می‌آورند، نظر شما چیست؟
هنوز با اینکه 16 سال از این ماجرا گذشته است خیلی‌ها که من را می‌بینند می‌گویند این همان کسی است که با پا به‌صورت «لوئیس فیگو» زد و واقعا مردم همیشه به من لطف دارند. اما برخلاف واکنش‌های مردم من اصلا خاطره خوبی از این ماجرا ندارم و این بدترین خاطره فوتبالی من است چراکه اگر خدای ناکرده اتفاقی برای «فیگو» می‌افتاد من نمی‌توانستم خودم را ببخشم.
شما تجربه لژیونرشدن با لباس لسترسیتی را دارید، از خاطرات خود در این تیم بگویید.
یک گزارشگر وقتی بازی لسترسیتی را گزارش کرد، آیا گفت که حسین کعبی در این تیم بازی کرده است؟ لسترسیتی قهرمان شد در لیگ‌قهرمانان اروپا بازی کرد اما هیچ‌کس نگفت یک بازیکن ایرانی در این تیم بازی کرده است. اما کافی بود من دور موهایم را سفید کنم همه سایت‌ها و روزنامه‌ها برای من حاشیه درست می‌کردند که فلانی چرا موهایش را اینگونه زده است. متاسفانه در دروان حضور من در لستر این تیم 5 مربی عوض کرد و همین موضوع مانع نتیجه‌گیری تیم شد.
به‌دنبال گذراندن کلاس‌های مربیگری در این تیم هستید؟
بله. اما متاسفانه کرونا همه‌چیز را تحت‌الشعاع خود قرارداده است و اکنون تمام فکر و ذکر من موفقیت و فولاد است. ان‌شاءا... بعداز پایان کرونا به‌دنبال آن خواهم بود و از طریق لستر اقدام خواهم کرد.
شــما در فــولاد و پرسپولیس محبوب بودید. اگر به شما پیشنهاد مالی خوبی بدهند محبوبیت را انتخاب می‌کنید یا پول را؟
من پرسپولیس را دوست دارم آنقدر که، وقتی استقلالی‌ها به من توهین کردند دو برادرم که استقلالی بودند را پرسپولیسی کردم و حالا که در فولاد هستم آنها نیز طرفدار فولاد هستند. من هرجا بروم با جان و دل برای آن تیم کار خواهم کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار