| کد مطلب: ۱۰۱۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

قیمت دارو
دارو را از حیدرآباد کرج خریدم. قیمت روی دارو درج شده چهار هزار تومان ولی با من هشت هزار تومان حساب کردند. وقتی که اعتراض کردم گفتند گران شده است. واقعا یک دارو مثل این مگر باید چقدرگران شود دوبرابر!آیا اصلا نظارتی بر قیمت‌های داروها هست. مردم در حال حاضر به دلیل اینکه از ترس کرونا نمی‌توانند به دکتر بروند اکثر داروهای خود را به صورت آزاد دریافت می‌کنند کمی هم به فکر مردم باشید.
شاکر از تهران

کرایه تاکسی
متاسفانه کرایه تاکسی در کرج طی یک سال اخیر چندین بار افزایش داشته. استان البرز با این همه جمعیت نه مترو درون شهری دارد نه اتوبوسرانی خوب. افزایش کرایه تاکسی هم برای کارگر بسیار سخت است لطفا تدبیری برای افزایش وسایل حمل و نقل عمومی برای کرج شود.
یک شهروند از کرج

نبود مرغ
ساکن منطقه 10 تهران هستم. بالای ده تا مرغ‌فروشی رفتم تا از یکی توانستم مبلغ ۳۲ هزار تومان کیلویی مرغ بخرم اصلا مرغ نداشتند، مرغ 24900 اصلا در بازار نیست. بعد در صداوسیما اعلام می‌کنند که مرغ با قیمت دولت در همه جا هست.
احدی از تهران

دورکاری
کارمند یکی از ادارات دولتی ساری هستم ،‌با توجه به اینکه در شرایط ‌وضعیت نارنجی کارمندان می‌توانند ۲ روز دور کاری‌داشته باشند ولی‌ به‌رغم اینکه من و همکاران خانم و دارای‌فرزندان خردسال هستیم، ‌اجازه دور کاری نمی‌دهند و بعضا به دلیل تعطیلی مهدهای کودک مجبوریم فرزندانمان را هم به محل کار ببریم، اگر امکان دورکاری را فراهم کنند شرایط بهتر می‌شود.
ملکی از ساری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار