| کد مطلب: ۱۰۱۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

قاتل فراری دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری یکی از عاملان قتل دو مرد میانسال در یک عملیات پیچیده پلیسی در این شهرستان خبر داد. عباس قاسمی اظهارداشت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع قتل ۲ نفر میانسال در یکی از نقاط شهرستان میناب، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: با حضور ماموران در صحنه و پس از بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد ۲مرد میانسال با انگیزه انتقام‌جویی توسط دو مرد مسلح به قتل رسیده‌اند که با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مخفیگاه یکی از عاملان قتل مسلحانه دو مرد میانسال مینابی در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد. فرمانده انتظامی میناب اذعان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل موردنظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت انجام ادامه تحقیقات آن را به پلیس آگاهی تحویل دادند. این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه‌انتسابی پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.

دستگیری یک قاچاقچی
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 400 هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان هویزه خبر داد. سردار سیدمحمد صالحی اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هویزه با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله قرص غیرمجاز مطلع و شناسایی آن را در دستور کار خود قرار داد. وی افزود: ماموران پلیس با پایش دقیق اطلاعاتی خودروی سواری پراید حامل قرص‌های غیرمجاز را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی 400 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد. سردار صالحی با بيان اينكه کارشناسان ارزش ريالي قرص‌های کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائي داده شد.

اعتراف به 45 فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به 45 فقره سرقت در بندرگز خبر داد. سردار سعید دادگر اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره انواع سرقت در بندرگز، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران کلانتری 11 آن شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پس از اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده موفق شدند، متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در مخفیگاهش زمینگیر کنند. فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم در تحقيقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پليس چاره‌اي جز اعتراف نداشت و به 36 فقره سرقت کابل برق، 6 فقره سرقت موتورسیکلت و 3 فقره سرقت منزل اقرار كرد. سردار دادگر با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، تصریح کرد: امنیت مردم خط‌قرمز نیروی انتظامی بوده و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد شد.

24فقره سرقت کابل
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 24 فقره سرقت سیم‌های کابل برق در سنندج خبر داد. سردار علی آزادی اظهارداشت: در پی افزایش سرقت سیم‌های کابل برق در برخی از نقاط شهرستان سنندج موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در همین راستا و در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی حین گشتزنی در حوزه استحفاظی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار سیم‌های کابل برق حین سرقت شدند. فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت‌گرفته از متهم در پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 24 فقره سرقت سیم‌های کابل اقرار و اعتراف کرد که کابل‌های مسروقه را به یک مالخر در سطح شهر به فروش رسانده است. سردار آزادی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف مقادیری اموال مسرقه از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار