| کد مطلب: ۱۰۱۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

برخورد مرگبار سمند با پژو
رئیس پلیس راه شمالي استان فارس از برخورد شدید 2 خودرو سمند و پژو 405 با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی، 2 نفر فوت و 2 نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند. سرهنگ عبدالهاشم دهقاني اظهارکرد: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر تصادف فوتی در محور جهرم- فسا، بلافاصله ماموران پليس راه به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد، سواري سمند با 2 سرنشين به‌شدت با يكدستگاه سواری 405 با 2 سرنشين برخورد کرده است. رئیس پلیس راه شمالي استان با بيان اينكه در اين حادثه هر 2 سرنشين پژو در دم فوت و 2 سرنشين سواري سمند مجروح و راهي بيمارستان شدند، تصريح كرد: كارشناسان علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سمند تشخیص دادند.

دستگیری 2 متهم سرقت‌های سريالی
جانشین انتظامی استان خراسان‌رضوی از دستگیری 2 متهم با 50 فقره سرقت خودرو، وسایل منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر مشهد خبر داد. سردار ابراهیم قربان‌زاده اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و وسایل منزل از ابتداي اسفندماه 99 در برخی مناطق شهرمشهد، پیگیری ‌موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقيقات ميداني انجام شده و با اشراف اطلاعاتی به فردی سابقه‌دار مظنون و با اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی، این فرد را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند. جانشین انتظامی استان با اشاره به دستگیری همدست این متهم، بیان داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به‌عمل آمده به 30 فقره سرقت وسایل منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره و 20 فقره سرقت خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه آنها يكدستگاه خودرو مسروقه زانتيا نیز كشف شد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این‌باره همچنان توسط کارآگاهان پلیس ادامه دارد.

دپوی تریاک در مخفیگاه قاچاقچی
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دپوی 351 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس سیستان‌وبلوچستان خبرداد. سردار عبدا... حسنی اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامات تخصصی و اطلاعاتی خود، یکی از سوداگران مرگ و قاچاقچیان حرفه‌ای مواد در شرق کشور را شناسایی کردند. وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد متهم مقادیر قابل‌توجهی مواد را در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان خاش سیستان‌وبلوچستان دپو کرده تا در زمان مناسب آن را توزیع کند. فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی با پلیس سیستان‌وبلوچستان برای اجرای عملیات خبر داد و گفت: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس سمنان، مخفیگاه این قاچاقچی مواد شناسایی شد. سردار حسنی با اعلام کشف 351 کیلو و 800 گرم تریاک دپو شده در این عملیات، از دستگیری یک سوداگر مرگ نیز خبر داد.

نزاع و درگیری در مترو جوادیه
رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری عاملان درگیری در ایستگاه متروی جوادیه خبرداد. سرهنگ سعید عطاالهی رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در ایستگاه متروی جوادیه خبر داد. سرهنگ عطاالهی اظهارداشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری بین دو مرد در ایستگاه متروی جوادیه ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل دو نفر را مشاهده کردند‌ که به‌شدت با یکدیگر درگیر بوده و یکی از آنها با سلاح سرد قصد آسیب‌زدن به نفر مقابل را دارد. رئیس پلیس مترو با بیان اینکه درگیری این دو مرد جوان باعث ایجاد ازدحام بیش از حد جمعیت در سالن انتظار مترو شده بود، افزود: ماموران پلیس مترو بلافاصله وارد عمل شده و موفق به خلع‌سلاح فرد مهاجم و دستگیری هر دو مرد شدند. وی گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که دو طرف درگیری با هم برادر هستند و برسر اختلاف خانوادگی مدتی با یکدیگر قهر بوده و به‌صورت اتفاقی همدیگر را در ایستگاه مترو مشاهده کرده که منجر به این درگیری شد. سرهنگ عطاالهی با بیان اینکه پلیس با هرگونه ناامنی به‌شدت برخورد خواهد کرد، اظهارداشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار