| کد مطلب: ۱۰۱۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

وضعیت بورس
خیلی جالب است بیشتر مردم سال گذشته در بازار بورس ضرر کردند ولی خیلی راحت مسئولان صحبت می‌کنند و اعلام می‌کنند که امسال وضعیت بورس را خوب پیش‌بینی می‌کنیم. فعلا ما در ضرر هستیم و پیش‌بینی شما به درد ما نمی‌خورد. شما اعلام کردید که مردم پول‌هایشان را در بورس سرمایه‌گذاری کنند که سود کنند ولی برعکس شد حالا این هم از پیش‌بینی‌های جدیدتان؟!
همتی از تهران

آموزش و پرورش
از کارکنان اداره آموزش و پرورش هستم. متاسفانه اجرای دور کاری در شرایط تغییر رنگ شهرها اختیاری شده است و انجام نمی‌شود، چون فقط دستور استانداری را مدنظر قرار می‌دهند نه دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا چرا مسئولان تصمیمی اساسی برای دور کاری آموزش و پرورش نمی‌گیرند.
یک معلم از تهران

ماسک
شلوغی ادارات بعد از ایام عید واقعا نگران کننده است. در برخی از ادارات دولتی ارباب رجوع‌ها هم ماسک نمی‌زنند. جا دارد مسئولان وقتی اعلام می‌کنند که شهری نارنجی یا قرمز است زدن ماسک را هم اجبار کنند تا مردم بدون ماسک به جاهای شلوغ نروند.
احدی از تهران

یارانه معیشتی
چرا یارانه معشیتی برای ما واریز نشده است. در این گرانی دلمان به همین پول ناچیز خوش بود چرا اعلام می کنند که یارانه معیشتی واریز شده ولی برای ما پولی ریخته نشده است. لااقل اعلام می‌کردید که چه کسانی را حذف کرده‌اید.
یک شهروند از اسلامشهر

شلوغی بی آر تی
اتوبوس‌های راه آهن به پارک وی صبح‌ها خیلی شلوغ است و مردم برای جابجایی با مشکل بزرگی رو به رو هستند. جا دارد در ایام پایان سال فکر جدی برای این معضل شود تا در ایام کرونا هم فاصله اجتماعی رعایت شود.
مومنی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار