| کد مطلب: ۱۰۱۱۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین کلانی:

«کی‌روش» بزرگترین ضربه را به فوتبال ما زد

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم‌ملی ایران اعتقاد دارد که کی‌روش بزرگترین ضربه‌ها را به فوتبال ما زد. ایشان فقط و فقط به‌خاطر پول و برای بهره‌برداری از منافع خود به ایران آمد.
به‌نظر شما با تـــوجــــه به عملکرد پرسپولیس در آسیا و جذب بازیکنان جدید، این تیم می‌تواند در این فصل قهرمان آسیا شود؟
شک نکنید پرسپولیس بخت نخست قهرمانی در این فصل از مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیاست. البته احتمالات همیشه وجود دارد. پرسپولیس یک شخصیت دارد که با تمام مشکلاتی که دارد در مسابقات موفق است و این موضوع برگ برنده این تیم است و از همه مهمتر هواداران در هر حال و شکلی، چه تیم ببرد یا ببازد حامی تیم هستند چرا که به‌خوبی آگاه هستند بازیکنان برای موفقیت و شادی آنها از جان مایه می‌گذارند و می‌جنگند.
تیم‌ملی به جام‌جهانی صعود می‌کند؟
من شناختی از آقای اسکوچیچ ندارم و هیچوقت نیز به مسائل فنی ورود نمی‌کنم. تیم‌ملی یک کشور مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان آن کشور است و نهایتا ایشان بهترین بازیکنان شاغل در داخل و خارج ایران را در اختیار دارند. به‌نظرم یک سرمربی نیاز ندارد تا به این سطح از بازیکنان چیزی یاد بدهد. تنها کاری که یک مربی در این سطح باید انجام دهد این است که بازیکنان را از نظر اخلاقی و روانی بشناسد تا بتواند به چیدمان درستی از بازیکنان برسد. مهمترین رمز پیروزی نیز در یک تیم شناخت از توانایی بازیکنان و همدلی و همبستگی آنهاست.
انـــتــخاب اسکوچیچ بعداز حضور کی‌روش حرکت رو به عقب نبود؟
مــن هـــمیشه مخالف حضور مربی خارجی بودم. شاید موفقیت‌های لحظه‌ای بیاوریم اما این موفقیت‌ها ادامه‌دار و همیشگی نخواهد بود. کی‌روش بزرگترین ضربه‌ را به فوتبال ما زد، شاید من اشتباه فکر کنم اما به این موضوع اعتقاد کامل دارم. ایشان فقط و فقط به‌خاطر پول و برای بهره‌برداری از منافع خود به ایران آمد.
کی‌روش بی‌اخلاق بود؟
ایشان دستیار الکس فرگوسن بهترین سرمربی تاریخ در منچستریونایتد بوده است اما کسی از خود سوال نمی‌کند ایشان چرا دیگر در این تیم کار نکرد؟ چرا از هدایت تیم‌ملی پرتغال کنار گذاشته شد؟ و این نشان می‌دهد ایشان فردی بی‌اخلاق بوده، اما متاسفانه اینها سوالاتی است که مطبوعات و رسانه‌ها در داخل ایران به آن نپرداختند. ما به ایشان در ایران امتیازاتی دادیم که بی‌خود بود و باعث شد او هر کاری که دلش می‌خواست بکند و به مربیان ایرانی و بازیکنان ما توهین بکند. کی‌روش قصد داشت مربیان ما را کوچک کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار