| کد مطلب: ۱۰۱۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

کشف 60 فقره سرقت مغازه
فرمانده انتظامي استان لرستان ازدستگيري سارق حرفه‌ای و کشف 60 فقره سرقت مغازه در شهرستان بروجرد خبر داد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهارداشت: در پی چندین فقره سرقت مغازه درحوالی شهر بروجرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در شهر بروجرد شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامي استان، تصریح کرد: سارق در تحقيقات صورت گرفته به 60 فقره سرقت مغازه اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد. این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مالباختگان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکنان، به شهروندان توصیه کرد، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهند.

احتکار ۳۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از احتکار ۲۸۳ هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد. سردار علی ذوالقدری اظهارکرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتکار تجهیزات پزشکی و درمانی، در ۲ انبار بزرگ کالا در محدوده خیابان رجایی مطلع شدند. وی عنوان کرد: محل دقیق انبار‌ها و هویت مالکان آنها شناسایی و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه مشخص شد مالکان این ۲ انبار بدون مجوز‌های قانونی مقدار فراوانی تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و موردنیاز کادردرمان را در این دو انبار دپو کرده‌اند. رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اظهارکرد: با هماهنگی‌های قضائی در دو عملیات منسجم و هماهنگ از انبار‌های کالا بازدید و در بررسی از این مکان‌ها، ۲۸۳ هزار و ۲۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه مالکان انبار‌ها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری شرور مسلح در چابهار
فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان چابهار خبر داد. سردار احمد طاهری اظهارداشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در شهرستان چابهار و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرتنمایی با سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع‌های دسته‌جمعی و عربده‌کشی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت، تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد این وی در سطح شهرستان چابهار به‌دست آمد. فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: سرانجام ماموران انتظامی شهرستان چابهار، با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. سردار طاهری عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه کلت‌کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلالگران امنیت عمومی تاکید و از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیرقانونی افراد فرصت‌طلب، در اسرع‌وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

20 کیلو شیشه در سقف اتوبوس
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از كشف 20 کیلو شیشه در یک اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند. سرهنگ حسین باباپور بیان داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. وی عنوان داشت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای بوده که به‌تازگی به شهرهای مرزی کشور مسافرت و قصد دارد با تهیه موادمخدر از قاچاقچیان مرز شرقی کشور، با استفاده از یکدستگاه اتوبوس مسافربری آن را به تهران انتقال دهد. جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز داشت: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به بزرگراه آزادگان اعزام و موفق شدند در مراقبت‌های ویژه پلیسی، اتوبوس را شناسایی و آن را توقیف کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار