| کد مطلب: ۱۰۱۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

«عبور از غروب سیزده: ریسک‌ها و فرصت‌ها»

ندا حائری

خب دوستان به سلامتی و میمنت از تعطیلات نوروز سال جدید هم زنده بیرون اومدیم و قراره یک سال کاری، پر از انرژی و پول و فرصت و ریسک‌های تبدیل شده به فرصت و فرصت‌های تبدیل شده به قرارداد و خرید و فروش و این داستان‌ها رو شروع کنیم.
می‌دونم که همه‌تون بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن این لحظات بودید که برید سرکار و مراتب ارادت و خضوع و خشوع خودتون رو به سمع و نظر مدیران بالادستی‌تون برسونید که امیدوارم در این راه پرآشوب، موفق و موید باشید.
تا یادم نرفته بگم که باور بفرمائید با شوخی‌های خنده‌دارتون در زمینه‌ سال ۱۳۴۰۰ کلی خندیدیم و گویا همچنان قراره بخندیم و خدا‌رو شکر موجودی یخ کل کشور برای حداقل 10 سال تامین شده.
یکی از فرصت‌های پیش‌رو برای عزیزانی که غروب سیزده رو از دست دادن، تلاش برای ذکر «آخرین فلانِ قرن» در ابتدا یا انتهای هر چیزی است.
مثلا فرض کنید شما یک شب به سرتان می‌زند که سوار یکی از موشک‌های فالکون ۹ شده و سری به ماهواره‌های استارلینک بزنید، قطعا در چنین حالتی به‌عنوان یک انسان نوع‌دوست و وظیفه‌شناس ابتدا در سه هزار و هشتصد و پنجاه و چهار زاویه مختلف از خودتان و موشک‌تان عکس می‌اندازید و در صفحات رو به رشد مجازی مخابره می‌کنید. در اینجاست که باید خیلی تیز و بُز بوده و با زیرکی و طنازی فراوان، زیر تمام عکس‌ها «هشتگ آخرین فلانِ قرن» را بزنید.
البته تا الان که بنده این سطور به یادماندنی و جذاب را برای شما جونِ دلا می‌نویسم، همچنان بین علما این مشکل وجود دارد که امسال آخرین سالِ قرن قدیم است یا اولین سالِ قرن جدید.
این موضوع واقعا باعث بحث و جدل‌های فراوانی شده که ما خیلی به آن نمی‌پردازیم و اصلا به ما چه که دیگران را قضاوت کنیم! پس ‌فردا خدایی نکرده می‌افتند و چیزی‌شان می‌شود و هی به ما خرده می‌گیرند که به خاطر قضاوت شما بود که ما به دیار حق شتابانده شدیم.
از دیگر فرصت‌های پیش‌رو برای شما عزیزان زمینی، این است که تا دیر نشده و هنوز فرصت هست کار کردن با قاشق و چنگال را به فراموشی سپرده و نحوه‌ صحیح استفاده از چوبک را یاد بگیرید (خارجیا بهش می‌گن چاپ‌‌ نمی‌دونم چی چی). دلیل این موضوع‌رو به دلایل خاصی که نه به بنده ربط داره و نه به شما، نمی‌تونم بگم و بهتره خیلی سریع از روی این موضوع رد بشیم و فقط بدونید که نباید فرصت رو از دست بدید.
یکی از کارهای معمول در غروب سیزده هم گفتم دروغ سیزده هست که ولمون کنید تو رو خدا!!!
شما به عنوان یک آریایی اصیل که نصف بیشتر عمرش‌رو توی صفوف مختلف طی کرده می‌شه به من بگید که تا به حال چندتا از کلمه‌هایی که گفتید راست بوده که حالا دربه‌در دنبال یک دروغ سیزده مناسب و باورپذیر می‌گردید؟! یعنی می‌گم شما هر حرفی بزنی ما به عنوان خالی‌بندی سیزده قبول می‌کنیم. خیلی به خودتان سخت نگیرید، اصلا برای رشد موهای سرتان و شفافیت پوست زیبا و مازوت خورده‌تان خوب نیست!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار