| کد مطلب: ۱۰۱۰۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

دستگیری سارق انگشتر
جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، یک سارق مغازه انگشترفروشی در قم دستگیر و اموال مسروقه به ارزش هشت میلیارد ریال کشف شد. سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت هشت میلیارد ریالی از یک مغازه انگشترفروشی در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی و مشخص شد از اقوام نزدیک مالباخته است، بنابراین طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، مخفیگاه وی در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.
۹۰ کیلو تریاک کشف شد
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از سوداگران مرگ و کشف ۹۰ کیلو تریاک از مخفیگاهش خبر داد. حسین باباپور بیان داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه جنوب تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند. وی عنوان کرد: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری موادمخدر تبدیل کرده است و پس از خریداری موادمخدر از قاچاقچیان شرق کشور آن را با استفاده از یکدستگاه خودروی سواری پراید به مخفیگاهش انتقال و سپس آن را به‌طور گسترده در سطح شهر تهران توزیع می‌کند. جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران افزود: با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده و هماهنگی قضائی، دستور دستگیری متهم اخذ و در ادامه تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در منطقه عبدل‌آباد دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاهش ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند. باباپور در پایان با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهم به مقر پلیس انتقال و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا اعزام شد.
اعتراف سارق سابقه‌دار
جانشین انتظامی استان کــــردستـان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 21 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد. سردار رسول برزویی اظهارداشت: در پي افزایش سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها در شهرستان سنندج، تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان در دستور کارماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. وي افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو هنگام سرقت در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد. جانشین انتظامی استان کردستان اظهارداشت: درتحقیقات تخصصی صورت گرفته و با ارائه شواهد و مستندات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد. سردار برزویی با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است، گفت: متهمان به‌همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرقت از مغازه دوست
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای که از مغازه دوستش اقدام ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع لوازم مصرفی خودرو سرقت کرده بود، خبر داد. بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه مکانیکی و سرقت مقادیر قابل‌توجهی روغن موتور، لنت، دیسک و صفحه و... به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد. وی عنوان کرد: با وصول پرونده کارآگاهان برای بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام و در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که سرقت داخلی است و ظن بر این رفت که سارقان از نزدیکان مالباخته است. رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیقات تخصصی موفق ‌شدند سرنخ‌هایی به‌دست بیاورند به‌طوری که با جمع‌بندی سرنخ‌ها هویت سارق به‌نام ایرج که دارای سوابق کیفری در خصوص سرقت اماکن بود و از دوستان مالباخته بود، شناسایی شد. این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان و تمام اموال مسروقه از منزل سارق کشف شد. سرهنگ اختیاری افزود: متهم در تحقیق به‌عمل آمده به ارتکاب سرقت از مغازه شاکی اعتراف و اظهارداشت که با توجه به آشنایی قبلی با شاکی و دسترسی به کلید‌های مغازه، آن را تکثیر و در فرصتی مناسب اموال مغازه را سرقت کردم. رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور قضائی کلیه اموال کشف شده به مالباخته تحویل و متهم با قرار صادره تحویل زندان شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار