| کد مطلب: ۱۰۱۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

درد تکراری!

علیرضا دادونژاد

وقتی دردی تکرار می‌شود حرف زدن از آن درد هم تکراری می‌شود و فقط در جزییات فرق می‌کند. مثلا چند سال پیش پراید شد 30 میلیون و از درد پراید سیمیلیون تومانی گفتیم بعدها شد 40 میلیون تومان و بعد 100 میلیون میلیون تومان!
یعنی درد پراید ثابت مانده فقط جزییات بیان درد تفاوت کرده! به عنوان مثال دو سال این موقع با 40 میلیون تومان می‌شد پراید خرید چند ماه قبل با 60 تومان دو سوم پراید می‌خریدیم؛ اما الان نیم پراید می‌دهند با یک فرمون و دو پدال کم!
پس می‌بینید که بیان جزییات زیاد هم بد نیست، چون همون فرمان و دو پدال می‌تواند تاثیرات بسزایی در جامعه داشته باشد؛ یعنی اگه فرمان نباشد شما فقط می‌توانید مستقیم بروید یا اگر دو پدال کم بشود فقط می‌توانید گاز بدهید!
یعنی پراید را روشن می‌کنید، گاز می‌دهید، مستقیم می‌روید تا اولین دیوار! البته اگر آشنا داشته باشید می‌توانید پدال ترمز را اضافه کنید و چراغ‌ها را بردارید، اینجوری لااقل در طول روز می‌شود مستقیم رفت و قبل از برخورد با دیوار ترمز کرد!
شاید فکر کنید نگاه دردمحور به پراید دارم اما باید بگویم اصلا اینطور نیست، پراید مثل ویروس عمل می‌کند اما درد اصلی خرید آن پراید است!
هر چند محققان به شدت در حال بررسی قضیه هستند اما هنوز داروی موثری کشف نشده و در حد واکسن پیشرفت داشتند، البته نباید فراموش کنیم این ویروس به نوعی فصلی عمل می‌کند و عموما در فصول گرانی نمود بیشتری دارد و نباید به کل سال تعمیم داد. قبول دارم که گرانی چهار فصل شده اما باور کنید یه مقاطعی از زمان هم هست که ما گرانی نداریم. مثلا جمعه‌ها بین ساعت 11تا 12 که خندوانه بازپخش می‌شود! نه به‌خاطر بار طنز برنامه بلکه چون جمعه‌ها بازار تعطیل است.
در پایان مجددا یادآوری می‌کنم نیم پراید با یک پدال بدون چراغ امن‌تر از نیم پراید بدون دو پدال و با کلی لامپ اضافه است، باز هم هرجور صلاح می‌دانید!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار