| کد مطلب: ۱۰۱۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

جاساز 148 کیلو تریاک در پراید
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 148 کیلو تریاک که به‌منظور انتقال به مرکزکشور در یکدستگاه خودروی پراید جاساز شده بود، خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: ماموران هنگام پایش خودروهای عبوری به یکدستگاه خودوری پراید مشکوک و آن را جهت بررسی به پارکینگ منتقل کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 148كيلو و140 گرم ترياك که به‌منظور انتقال به مرکزکشور در چند قسمت آن جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی این متهم به مراجع قضائی یادآور شد: متاسفانه برخی افراد توسط سرباندهای خرد و کلان قاچاق موادمخدر برای حمل و توزیع موادافیونی اغفال شده و برای رسیدن به پول‌های کثیف خود را به‌خطر می‌سپارند اما همچون این مورد در صورت دستگیری هیچ پشت و پناهی از سوی سوداگران مرگ نخواهند داشت و باید مجازات عمل خود را به‌تنهایی تحمل کنند.
سارقان ۵۰۰ میلیاردی دستگیر شدند
فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل که مقادیری طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در پایتخت سرقت کرده بودند، خبر داد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه سه سارق در تهران بزرگ مقادیری طلاجات، دلار و وجه نقد سرقت کرده و در شهرستان دورود مخفی شده‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از اعضای باند موردنظر را در شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت‌گرفته به جرم خود اعتراف و تحویل پلیس تهران بزرگ شدند. مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه مقادیری انواع طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده است، به شهروندان توصیه کرد، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل‌نقلیه را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.
لوازم خانگی قاچاق زیربار ضایعات
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق از خودروهای حامل بارضایعات در اراک خبر داد. محمد عقیل‌سلگی بیان کرد: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از حمل لوازم خانگی قاچاق در پوشش بارضایعات توسط سه دستگاه خودروی کامیون مطلع شدند. وی افزود: با برنامه‌ریزی عملیاتی انجام شده، هر سه خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف شدند و مقدار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از این خودروها و در زیربار ضایعات کشف شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
کشف تریاک از معده بیمار
فرماندهی انتظامی اردستان از کشف و ضبط یک کیلوگرم موادمخدر از شکم یک بیمار خبر داد. غلامرضا هاشمی‌زاده گفت: در راستای طرح جمع‌آوری پاتوق‌های موادمخدر ۱۱ باب محل شناسایی شد. فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: در این زمینه تعداد قابل‌توجهی از انواع موادمخدر، ابزارآلات و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. وی افزود: همچنین با همکاری مسئولان بیمارستان شهیدبهشتی اردستان از معده یک بیمار یک کیلوگرم تریاک که در ۷۲ بسته بلعیده شده بود، کشف و ضبط شد. هاشمی‌زاده ضمن هشدار به متخلفان گفت: پلیس در مبارزه با موادمخدر یک لحظه غفلت نخواهد کرد و لازمه این کار همکاری صمیمانه مردم است.
102 كيلو هروئین کشف شد
فرمانده انتظامي استان تهران، از كشف 102 کيلوگرم هروئین در بازرسي از یک منزل مسكوني در محدوده شاهدشهر شهرستان شهریار خبر داد. سردار کیوان ظهیری بیان داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با انجام كار فني و اطلاعاتي از دپوي محموله سنگين هروئین واقع در یک منزل مسكوني در محدوده شاهدشهر شهریار مطلع شدند. وی تصريح كرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل موردنظر اعزام و در بازرسي از منزل موردنظر موفق به کشف 102 کیلوگرم هروئین شدند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بيان اينكه در اين زمینه یک قاچاقچي نیز دستگير شد، بیان داشت: متهم پس از سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد. سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: پليس غرب استان تهران در راستاي مبارزه با پديده شوم موادمخدر با گسترش چتر اطلاعاتي، به‌صورت شبانه‌روزي تلاش و از ظرفيت‌هاي مردمی بهره مي‌گيرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار