| کد مطلب: ۱۰۰۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پولِ زور بدید!

فریور خراباتی

برای حل‌ مشکلات اقتصادی به یک‌سری چیز احتیاج داریم که البته فراهم کردن آنها سخت و حتی غیرممکن است؛ مثلا باید افرادی را پیدا کنیم که دزد نباشند، همین اولین مرحله را گفتم که حساب کار دست‌تان بیاید و بدانید مشکل حل‌نشدنی است و وقت شما را هم نگرفته باشم.
مشکلات اقتصادی در همه جا دنیا توسط «مغزهای اقتصادی» یا «دانشمندان اقتصادی» حل می‌شوند که متاسفانه ما در این زمینه همیشه فرصت‌سوزی کرده‌ایم. تصور کنید یک ماشین دارد با سرعت زیاد صاف صاف به طرف یک مغز اقتصادی می‌آید، اگر آن آدم مغزش خوب کار کند، فرار می‌کند، وگرنه زیر ماشین می‌رود. یک گروه دیگر هم داریم؛ همان‌هایی که فرمان را با صد کیلومتر سرعت سمت مغزهای اقتصادی می‌گیرند، این افراد معمولا یا دزد هستند یا اختلاس‌گر و از آنجایی که دزدی و اختلاس هم حرمت دارد، تا ابد نام آنها با حروف الفبا به صورت «سین جیم» «جیک جیک» و «جو جو» بیان می‌شود و این افراد همین‌هایی هستند که با مغزهای اقتصادی رابطه خوبی ندارند، یعنی شرایط در صورتی طبیعی است که مغزهای اقتصادی سر کار باشند و با دزدها، اختلاس‌گران و ویژه‌خوادها برخورد کنند اما فعلا شرایط برعکس است.
در همین راستا به گزارش اسکان‌نیوز با تصویب مجلس، اینترنت به طور چشمگیر گران و درآمد آن به صداوسیما تعلق خواهد گرفت. توجه فرمودید!؟ نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند تا به هر روشی که شده هم چیزهایی را گران کنند هم این وسط یک نانی هم به سازمان صداوسیما برسانند.
چون دیگر پول موی کف دست شده است. داخل صندوق ذخیره ارزی هم که فقط یک موکت باقی مانده که روی آن نوشته شده: «آمدیم، نبودید، خوردیم، رفتیم!» پس چاره‌ای نداریم جز اینکه پول‌هایی که کم می‌آوریم را از مردم بگیریم!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار