| کد مطلب: ۱۰۰۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

قرارداد «قائدی» را ترمیم می‌کنیم !

آرمان ملی : احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذیربط بتوانیم قرارداد قائدی را ترمیم کنیم.
چالش‌ها
احمد مددی اظهارداشت: کمتر از ۵ ماه است که به باشگاه بزرگ استقلال آمده‌ام. از شروع ورودم به این مجموعه با چالش‌های بزرگی روبه‌رو بودیم. پنجره نقل‌وانتقالات به‌واسطه برخی مربیان و بازیکنان سابق بسته شده بود، حرفه‌ای‌سازی به تعویق افتاده بود و چند روز بیشتر وقت نداشتیم که مستندات را به AFC ارسال کنیم تا بتوانیم مجوز بگیریم و اطلاعات را در سامانه مربوطه بارگزاری کنیم. اگر این کار را نمی‌کردیم، استقلال نمی‌توانست در لیگ‌قهرمانان حضور پیدا کند. دو بازیکن خارجی ما دیاباته و میلیچ به‌خاطر نگرفتن پولشان از ایران رفته بودند. مقدمات ورود به بورس را داشتیم که با سرعت مسائل و فرآیندهای مربوط به آن را هم بررسی می‌کردیم. همچنین میلیچ از دیماه ۹۸ هیچ پولی نگرفته بود. در چنین شرایطی استقلال را تحویل گرفتم. وی ادامه داد: در ابتدا منابع مالی را بررسی کردیم و دیدیم کارگزاری که با ما عقد قرارداد کرده، نه تنها یک ریال برای ما درآمدزایی نکرده، بلکه برای ما بدهی دارد و حاضر نبود حتی یک ریال به ما قرض بدهد. در این شرایط به‌دنبال منابع مالی پایدار و با ثبات رفتیم. در اولین اقدام در یک فرآیند قانونی اقدام به مزایده انتخاب کارگزار کردیم که یک کارگزار خوب، کار را دست گرفت و منابع مالی خوبی را تزریق کرد و به تعهداتش پایبند بود. ما باید بدهی‌های گذشته را تسویه می‌کردیم تا استقلال به شرایط عادی برگردد. سپس پنجره بسته، باز شد و حدود یک میلیون و سیصدهزار دلار بابت پنجره بسته و میلیاردها تومان بابت حرفه‌ای‌سازی هزینه شد.
بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات
مددی درباره بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال تصریح کرد: متاسفانه همان اتفاقات قبلی دامان ما را گرفته است. به‌واسطه بدهی بازیکن بلغاری، نیکولای بودوروف که برای ما بازی چندانی هم نکرد و بازیکن باکیفیتی هم نبود، باید ۱۴۰ هزار یورو پرداخت کنیم. این قول را به هواداران می‌دهم تا قبل از ۲۸ اسفندماه پنجره را باز کنیم و بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.
غیبت قائدی
مدیرعامل استقلال در خصوص غیبت قائدی در تمرینات و گلایه او به‌خاطر دریافتی‌هایش توضیح داد: مهدی قائدی پسر استقلال است و بیشترین پرداختی این دوره را به او داشتیم و ۶۷ درصد پرداختی صورت‌گرفته است. قاطعانه می‌گویم بازیکن مقصر نیست. مذاکره دوطرفه است و باید تلاش کنیم عقد قرارداد برد- برد باشد. متاسفانه رقم قرارداد برخی بازیکنان افزایش نامتعارف داشته است. به قائدی هم در آن دوره وعده‌هایی داده شده اما به آن عمل نشد. البته تا سال ۱۴۰۲ با ما قرارداد دارد. تلاش می‌کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذیربط بتوانیم قرارداد این بازیکن را ترمیم کنیم.
فکری
مددی درباره حمایت هیات‌مدیره از محمود فکری گفت: ما از وی و کادرش حمایت می‌کنیم. زمانی که منصوب شدند، کارشناسان می‌گفتند استقلالی‌ترین کادر تاریخ مشغول به خدمت شده است. متاسفانه فضای رسانه‌ای اطراف باشگاه به‌شدت غبارآلود است. او در خصوص بازگشت مهدی قائدی تصریح کرد: وی در یکی دو روز آینده به تمرینات برمی‌گردد. بدهی نیکولای بودوروف هم در ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود تا پنجره بازشود. وی افزود: ما با مهدی کیانی صحبت کردیم که ظاهرا گفتند ریگی را تحویل بدهید تا کیانی را تحویل بدهیم که مخالفت جدی کردم چون ریگی جز بازیکنان خوب و آینده‌دار ماست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار