| کد مطلب: ۱۰۰۹۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

سارق سابقه‌ دار بازداشت شد
جانشین انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 22 فقره سرقت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد. سرهنگ فرزاد تاجره، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری و پارکینگ ساختمان‌ها در گنبدکاووس، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و بررسی‌های میدانی موفق شدند، سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند. جانشین انتظامی استان گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل؛ انباری و پارکینگ ساختمان‌ها در گنبدکاووس اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. سرهنگ تاجره در پایان با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات، خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند با رعایت نکاتی ساده از وقوع بسیاری از جرایم خصوصا سرقت پیشگیری کرده و در ارتقای نظم و امنیت جامعه سهیم باشند.

کشف مواد محترقه
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۰ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در یک ساختمان مسکونی قدیمی در حوالی مولوی خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی‌ولیپورگودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 50 هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در جنوب تهران خبرداد. گودرزی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و جمع‌آوری مقادیر زیادی موادمحترقه در یک ساختمان مسکونی قدیمی در حوالی مولوی بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت. رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات پلیسی نشان داد که ساختمان مسکونی مشتمل بر چندین اتاق بوده که یکی از متصرفان اتاق‌ها در داخل اتاقش مقدار فراوانی موادمحترقه غیرمجاز دپو و جمع‌آوری کرده است. وی افزود: با شناسایی هویت متهم، با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متصرف اتاق را دستگیر کرده و 50 هزار عدد از انواع موادمحترقه غیرمجاز را از داخل اتاقش کشف کنند. سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 200 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری سرکرده یک باند
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده یک باند سرقت که در خوزستان و برخی از استان‌ها اقدام به سرقت می‌کرد در شهرستان اهواز دستگیر شد. سردار سیدمحمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل توسط سرنشینان خودروهای پژوپارس و سمند در سطح شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سرکرده باند که از سارقان فرااستانی و سابقه‌دار بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه از قبیل سه دستگاه تلویزیون، سه دستگاه دوربین عتیقه، ۲ دستگاه تلفن‌همراه، یکدستگاه تبلت، ۲ دستگاه پلی‌استیشن ۴ به‌همراه ۱۵۲ عدد فشنگ شکاری و چهار عدد فشنگ جنگی کلت‌کمری کشف شد. وی بیان اینکه یکدستگاه خودروی سمند مورداستفاده در سرقت‌ها از متهم کشف و توقیف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس با توجه به مستندات موجود تاکنون به ۲۸ فقره سرقت از منازل در شهرستان اهواز اعتراف کرده است. سردار صالحی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد، سارق دستگیرشده از سارقان فرااستانی و تحت تعقیب استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان، آذربایجان‌شرقی، اصفهان و فارس بوده است. وی بیان کرد: محل‌های سرقت در اهواز با حضور سارق و مالباختگان بازسازی و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار