| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

شلوغی بازار
مگر نه اینکه کرونای انگلیسی واقعا وحشتناک است و کادر درمان واقعا خسته شده‌اند. مسئولان سری به بازار بزرگ تهران بزنند و بدانند که در این شلوغی‌ها ویروس سرایتش صددرصد است و کادر درمان دیگر توان این همه مراجعه بیماران را ندارند فکری اساسی برای این شلوغی‌ها کنید.
حسنی از تهران

عوارض الکترونیکی
ای کاش موقعی که عوارضی‌ها را الکترونیکی کردند، به مردم اطلاع می‌دادند که اگر ظرف مدت ۲۴ ساعت عوارض را پرداخت نکنید۴۰ هزار تومان جريمه می‌شوید. تکلیف این جریمه‌های 40هزار تومانی چه می‌شود.
شریف از تهران

شیوع کرونا
با توجه به شیوع وحشتناک کرونای انگلیسی در استان‌های هم مرز اصفهان متاسفانه دانشگاه آزاد قصد برگزاری آزمون زبان در روز جمعه را دارد از مسئولان تقاضا داریم که به داد دانشجویان برسند.
یک شهروند از اصفهان

کرونا در خوزستان
چرا مسئولان به فکر مردم خوزستان نیستند. خوزستان همیشه مظلوم واقع شده است. گرد وخاک که هیچ وقت تعطیل نشد.گرمای بالا ۶۰ درجه که همیشه در حال کار بودیم و تعطیلی نداشتیم. حالا هم کرونا چرا به فکر مردم و جوانان خوزستان نیستند. کمی هم به فکر شهر همیشه مظلوم خوزستان باشید.
یک شهروند از اهواز

دفترچه تامین اجتماعی
مسئولان که دفترچه‌های تامین اجتماعی را دیگر صادر نمی‌کنید چرا داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها و مطب‌ها آزاد محاسبه می‌کنند؟ مگر مردم بازیچه دست شما هستند که یک روز با دفترچه یک روز بدون دفترچه باید با این اشخاص سر و کله بزنند. لطفا اول با این گروه هماهنگ باشید بعد صدور دفترچه‌ها را متوقف کنید.
یک شهروند از گیلان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار