| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تگزاس قوی باش!
محمود احمدی‌نژاد توئیت جالبی داشت. وی نوشت: توجه و دعاهای من متوجه بیش از 4 میلیون تگزاسی است که نزدیک به یک هفته از برق محروم شده‌اند و کسانی که عزیزان خود را در این فاجعه طبیعی از دست داده‌اند. تگزاس قوی باش!

ماسک پرحاشیه شهاب حسینی
شهاب حسینی هنگام واکسن زدن در آمریکا ماسکی به صورت داشت که حاشیه‌های بسیاری برای این بازیگر به ارمغان آورد. شهاب حسینی می‌گوید: «از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل‌ترها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.»

واکنش به ادعای احمدی‌نژاد
عباس عبدی، در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد در توئیتی نوشت: «علیه آقای حداد اتهام سنگینی زده شده. نمی‌دانم چرا شکایت و رسیدگی نمی‌شود؟ اگر رسیدگی شود یا مفتریِ دروغگو مجازات می‌شود، یا فردِ متهم، رسوا. اینطوری استخوان لای زخم است. آقای حدادعادل پیشقدم شوند.»

مداح قدیمی در کما
علی خورشیدی، مداح پیشکسوت و پیرغلام قمی که ۳۰ سال در مسجد جمکران دعای توسل خواند، به حالت اغما رفت. همسرش اظهار داشت: او از ۱۰ سال قبل و در حالی‌که در سنین میانسالی به سر می‌برد، دچار عوارض مغزی شد و نیمی از بدنش از کار افتاد. همین عارضه مغزی موجب شده بود که او نتواند مانند گذشته در مجالس روضه حاضر شود. با این حال، به لطف ائمه اطهار و کمک اهالی هیأت، او از ستایشگری دست برنداشته بود.

شهرداران بازداشت‌شده آزاد می‌شوند؟
عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران درباره سرانجام پرونده دو شهردار منطقه ۲ و ۸ تهران اظهار داشت:‌ به زودی حسن رحمانی و مهناز استقامتی دو شهردار منطقه ۲ و ۸ پایتخت با قرار وثیقه آزاد می‌شوند. زهرانژادبهرام افزود: پرونده این دو شهردار منطقه در حد اتهام است و بررسی‌های قضایی همچنان ادامه دارد. عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نمایندگان حقوقی شهرداری پیگیر این موضوع هستند.

فرمان انتخاباتی دبیرکل پایداری
صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری در توئیتر نوشت: ‏یکی از مهم‌ترین کارهایی که مجموعه نیروهای انقلاب باید در سطح جامعه انجام دهند، حضور فعال در ‎فضای مجازی است و باید به صورت جهادی به این فضا وارد شوند؛ خدا وعده پیروزی داده است به شرطی که ما هم در میدان حضور داشته باشیم. ان‌شاءا... این حضور انقلابی‌ها مورد رضایت و توجه الهی باشد.

پخش افشاگری علی کریمی
علی کریمی که دعوت برنامه فوتبال برتر شبکه سه را برای ارائه برنامه‌هایش در انتخابات فدراسیون رد کرد، به‌زودی در یک برنامه ویدئویی که روی شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود برنامه‌های خود را برای انتخابات در حضور افراد فوتبالی از جمله خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا منصوریان و بهنام ابوالقاسم‌پور ارائه می‌دهد. فیلیمو قرار است این برنامه را به‌زودی پخش کند.


کلاهبرداری میلیاردی از مغازه‌داران!
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با یک دستگاه آمبولانس ۳۰ میلیارد ریال از مغازه‌داران اراکی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد. سردار مفخمی شهرستانی گفت: در روز‌های اخیر افرادی با یک دستگاه آمبولانس و یا یک دستگاه خودروی BMW به واحد صنفی آنان مراجعه کرده و در قبال خرید کالا به فروشندگان چک و سفته ارائه داده‌اند. بعد از مدتی که مغازه‌داران برای نقد کردن سند‌های مالی خود اقدام می‌کنند، متوجه بی‌محل بودن چک‌ها، مسروقه بودن یا جعلی بودن آن می‌شوند.

درگذشت عامل ترور ناکام بختیار
انیس نقاش،‌ عامل ترور ناکام شاپور بختیار، به علت ابتلا به کرونا درگذشت. او هنگام مرگ ۶۹ ساله بود، از چند روز پیش به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود. «انیس نقاش» در تابستان سال ۱۳۵۹ رهبری تیمی را برعهده داشت که به جان شاپور بختیار سوءقصد کردند. شاپور بختیار از این حمله جان به در برد. وی پس از ناکام ماندن این سوءقصد‌، بازداشت شد و حکم حبس ده ساله گرفت و در معامله‌ای میان دولت‌های ایران و فرانسه و در ازای آزادی یک گروگان فرانسوی در لبنان تحویل ایران شد.

مشکلات امروز تقصیر کیست؟
محمدرضا باهنر در پاسخ به این سوال که امروز مشکلات زیادی در کشور داریم. چقدر عملکرد دولت روحانی عامل این مشکلات بوده و چقدر به مشکلات دیگر داخلی یا تحریم‌ها ارتباط دارد؟، گفت: از یک جهت معتقدم دولت روحانی دولت بدشانسی بود. زلزله، سیل، تحریم، کرونا، سقوط هواپیما و ... بود، به مزاح می‌گویم فقط کوه دماوند آتشفشانی نکرده که اگر آن هم فعال شود از نظر حوادثی که در اختیار روحانی نبوده کامل می‌شود. نکته آخر اینکه دولت آقای روحانی هم در کل، یک دولت سرزنده و سرحال و امیدوار به آینده نبوده و با هر کدام از وزیران که صحبت می‌کنی به دنبال فرافکنی هستند که نگذاشتند و من نتوانستم.
36 روستای دامغان درگیر بیماری سالک
فرماندار دامغان گفت: امسال ۳۶ روستای شهرستان با حدود سه‌هزار هکتار سطح و بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت درگیر بیماری سالک هستند. مهدی بندرآبادی افزود: گسترش ابتلای مردم در شهرهای امیریه و دامغان و افزایش آمار در سال‌های آینده، نگرانی‌های ما را برای افزایش افراد درگیر در سال آینده دوچندان کرده است. وی اضافه کرد: در بخش مرکزی یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در بخش امیرآباد سه‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای مبارزه با بیماری سالک در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفته است.

آمار ۳۰ درصدی کودک‌همسری در آسیا
یک متخصص سلامت باروری اظهار کرد: کودک‌همسری در آسیا و آفریقا آمار بالایی نسبت به سایر قاره‌ها دارد به‌طوری‌که در قاره آسیا حدود ۳۰ درصد ازدواج در سن کمتر از ۱۵ سال دیده می‌شود. دکتر زهره کشاورز با بیان اینکه کودک‌همسری به معنای ازدواج دو کودک زیر ۱۸ سال با یکدیگر یا ازدواج یک کودک زیر ۱۸ سال با یک بزرگسال است، اظهار کرد: در کشورهایی نظیر اوگاندا، اتیوپی، بنگلادش، هند، نپال، نیجریه کودک‌همسری بسیار شایع و کودک‌همسری در این کشورها پدیده‌ای اساسی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار