| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

حذف رستوران از سطح شهر!

فریور خراباتی

می‌گویند با گران شدن قیمت گوشت و از آنجایی که گوشت‌های یخ‌زده به خاطر گرمای زمین آب شده‌اند و هنوز به اینجا نرسیده‌اند، کرونا هم که دارد بیداد می‌کند، رستوران‌های زیادی درخواست ابطال مجوز خود را دارند. درواقع این یک ترفند بود تا تعداد رستوران‌ها کم شود و دولت اینطوری نیست که اجازه بدهد الکی قیمت گوشت بالا برود، یک حکمت و تدبیر و نهایتا یک کلیدی پشت هر اتفاقی نهفته است.
یک زمانی آرزو داشتیم پول پس‌انداز کنیم تا ماشینی که دوست داریم یا خانه‌ای که از آن خوش‌مان می‌آید را بخریم یا ازدواج کنیم. الان باید با پول پس‌انداز کنیم تا بتوانیم یک کیلو گوشت بخریم. با این روش گیاهخواری که تصمیم نیست یک اجبار است.
در همین رستوران‌های باقی‌مانده هم خبری از گوشت نیست، خبری از گوشت هم باشد گزارش‌های چند سال اخیر وزارت بهداشت نشان می‌دهد که پای همه گوشتی وسط است، به جز گوشت گوسفند و گوساله!
چندی پیش هم در فضای مجازی تصاویری پخش شد که مربوط به یک رستوران بود. در آن عکس روی یک کاغذ نوشته بودند: «زرشک پلو با استخوان مرغ» که نشان می‌دهد ما کلا می‌توانیم با هرچیزی خودمان را سازگار کنیم و شک نکنید این رستوران حتما مشتری دارد که دست به چنین کاری زده است.
احتمالا به زودی دیزی‌فروشی‌‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آبگوشتِ بدون گوشت سِرو می‌کنند به این صورت که شما به رستوران می‌روید، سفارش آبگوشت می‌دهید، گوشتش را که نمی‌دهند، شما را به سمت سینک ظرفشویی هدایت می‌کنند، شیر را باز می‌کنند و اجازه می‌دهند سه بار کف دست‌های‌تان را پر آب‌ کرده و نوش جان کنید.
خوشبختانه کسی هم کاری برای حل این مشکلات نمی‌کند. همین‌طور دور هم می‌گوییم و می‌خندیم!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار