| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

ابقای رئیس ابدی هیات فوتبال تهران

آرمان‌ملی: انتخابات هیات فوتبال استان تهران بعداز حدود 2 سال تعویق در حالی برگزار شد که حبیب‌ا... شیرازی بعداز 12 سال ریاست این هیات برای یک دوره دیگر نیز به‌عنوان رئیس هیات فوتبال تهران انتخاب شد. نیما نکیسا به نتیجه این انتخابات واکنش نشان داد.
انتخابات
انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران پس از حدود 2 سال تعویق، صبح دیروز با اتفاقات عجیب و غریب برگزار شد. قبل از شروع انتخابات، هفت تن از نامزدهای این انتخابات به‌علت ایرادهای قانونی به نحوه برگزاری این انتخابات، از شرکت در انتخابات خودداری کرده و شکایت خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کردند. «ایسنا» نوشت: با این حال در روز انتخابات هم چند تن دیگر انصراف خود را اعلام کردند تا در نهایت از بین حبیب‌ا... شیرازی‌، نیما نکیسا، مهدی طحافچی، مهدی ملک‌آباد، محمد محمودی و اسماعیل گودرزی، رئیس فعلی این هیات یعنی حبیب‌ا... ابوالحسن شیرازی با ۲۳ رای برای دوره ۴ ساله انتخاب شد. همچنین محمد ملک‌آباد هم ۱۲ و نیما نکیسا هم ۹ رای آوردند.
اعتراض نکیسا
نیما نکیسا پس از برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشد. نکیسا هنگام خروج از محل برگزاری مجمع انتخابات، در واکنش به نتیجه این انتخابات گفت: فوتبال تهران آدم فوتبالی نمی‌خواهد، همه سیاسی! اینها فوتبالی نیستند.
صحبت‌های شیرازی
حبیب‌ا... شیرازی بعد از انتخابش به‌عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: شیوه کار ما به شکلی است که برای سایر هیات‌های فوتبال باید مدنظر قرار بگیرد. باید از سیستم کاغذبازی خارج شویم و با یک موبایل کارها به‌نحو احــسن پیش بــرود. وی افــزود: برنامه‌های فوتبال پایه و بانوان را مدنظر قرار می‌دهیم و با همه رده‌های لیگ تعامل خواهیم داشت. رئیس هیات فوتبال استان تهران در خصوص اینکه یک عده در انتخابات به او رای ندادند و از عملکرد وی انتقاد دارند گفت: من دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. از آقایان ملک‌آباد و نکیسا و حتی گودرزی خواهش می‌کنم که بیایند و بنشینند و باهم صحبت کنیم. به نکیسا پیشنهاد می‌دهم که در این مسیر تحول و توسعه در کنار ما باشد.
نظر قربانی
پیروز قربانی پس از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهارداشت: به‌‌رغم مسائلی که ما همیشه از دور می‌دیدیم، فضای انتخابات خوب و آرام بود. مربی تیم فوتبال سایپا در‌باره اینکه گفته می‌شود برگزاری این انتخابات یک هفته پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال شائبه‌برانگیز است، تصریح کرد: من واقعا این مسائل را نمی‌دانم، اما آنچه که در این جلسه دیدم، فضای خوب و آرامی بود و موضوع خاصی وجود نداشت. قربانی راجع به اینکه نیما نکیسا به‌عنوان یک فرد فوتبالی در انتخابات هیات فوتبال تهران رأی کمی آورد، آیا ممکن است انتخابات فدراسیون فوتبال هم به همین شکل باشد، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم سیستم ما رو به بهبود برود باید مقداری تغییر کند. در مورد اساسنامه و موارد آن اطلاعات تخصصی ندارم، ولی طبیعی است کسی که قبلا کارکرده شانس بیشتری نسبت به بقیه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار