| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

دستگیری سارق ترانس‌های برق
فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستــگیری سارق ترانس‌های برق و ایستگاه‌های مخابرات در این شهرستان خبر داد. سرهنگ آقاپور گفت: در پی گزارش وقوع سرقت از تجهیزات اداره برق و ایستگاه‌های مخابرات شهرستان اهر شناسایی سارق و سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. او از اعتراف سارق به ۸ فقره سرقت ترانس‌های برق و تجهیزات اداره مخابرات شهرستان اهر خبر داد و افزود: سارق در بازجویی‌ها به داشتن همدست غیربومی اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: خواهشمندیم مردم بزرگوار در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند و از فراهم‌سازی زمینه برای جولان سارقان پرهیز کنند.

کشف انبار اسلحه از یک خودرو
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵ قبضه سلاح‌کمری به‌همراه ۹ هزار و ۵۰۰ تیر گلوله از یک خودرو در مسیر ارومیه - تبریز کشف شد. سردار مسعود خرم‌نیا افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودرو به یکدستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، ۴۵ قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه ۹ هزار و ۵۰۰ تیر گلوله کشف شد. فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این پرونده اظهارکرد: این افراد از اعضای شبکه سلاح و مهمات بودند که پرونده آنان به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

زخمی‌شدن کودک ۷ ساله
به‌دلیل انفجار «مین»
فرمانده انتظامی قصرشیرین از مصدومیت کودک هفت ساله‌ای در جاده نفت‌شهر براثر برخورد با یک مین به‌جامانده از دوران جنگ تحمیلی خبر داد. سرهنگ محمد محمدی اظهارداشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع انفجار مین در منطقه هفت‌تپان جاده نفت‌شهر، تیمی از ماموران انتظامی بخش سومار به منطقه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کودک هفت ساله‌ای به‌همراه خانواده‌اش، هنگام چرای دام با یک عدد مین به‌جامانده از جنگ تحمیلی برخورد کرده است. رئیس پلیس شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: براثر این حادثه کودک هفت ساله از ناحیه پا و دست چپ مصدوم و به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) قصرشیرین منتقل شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار