| کد مطلب: ۱۰۰۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی:

پرسپولیس می‌تواند قهرمانی پنجم را به‌دست بیاورد

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و موفق شد با پیروزی پنج بر صفر در این بازی به برتری رسیده و قهرمان نیم‌فصل شود. حسین عبدی پیشکسوت تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس در مورد قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل و عملکرد سرخپوشان صحبت کرد:
پــرسپولیــس ســرانجام توانست به صدرجدول بازگردد و قهرمان نیم‌فصل اول رقابت‌ها شود. نظر شما در این باره چیست.
این قهرمانی از نظر انگیزشی مهم بود. به هواداران تبریک می‌گویم اما باید بدانیم که به قهرمان نیم‌فصل، جام نمی‌دهند. پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و امیدوارم این روند تا قهرمانی در پایان فصل ادامه داشته باشد.
بازی با گل‌گهر چطور بود؟
به‌نظر من پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشت. البته روز خوب پرسپولیس با روز بد گل‌گهری‌ها همراه بود. پرسپولیسی‌ها به‌خوبی توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و در نهایت هم به این برد قاطع برسند. سبک بازی گل‌گهر، به برتری پرسپولیس در این بازی کمک کرد. پرسپولیس هم با استفاده از ضدحملات این بازی را برد. پیش از این بازی به پرسپولیس این ایراد گرفته می‌شد که بردهای این تیم اقتصادی است.
پیش از این بازی انتقادات زیادی به سبک بازی پــرسپولیس با وجود چند برد متوالی مطرح می‌شد. این انتقادات منطقی بود؟
هواداران همیشه دوست دارند بازی‌های خوب از تیمشان ببینند و از دیدن مسابقات لذت ببرند. به‌نظر من نباید عیب‌ها پشت این پیروزی‌ها پنهان باشد. تیم مشکلاتی دارد که باید آنها برطرف شود.
پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی باز شد. آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟
همان‌طور که گفتم پرسپولیس مشکلاتی دارد و امیدوارم با جذب بازیکن آنها برطرف شود. پرسپولیس کار زیادی در نقل‌وانتقالات دارد. به‌نظر من هم جذب یک مهاجم ششدانگ و یک مدافع کاملا ضروری است.
پرسپولیس امــسال مــی‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی خود را به‌دست آورد؟
به‌نظر من این اتفاق دور از دسترس نیست. پرسپولیس باید عیب‌های خود را برطرف کند. هر چند این تیم هنوز هم در ایران بهترین است. از طرفی کیفیت تیم‌ها در لیگ امسال پایین آمده و فکر نمی‌کنم کار تیم برای قهرمانی سخت باشد.
بــه‌نظر شما سخت‌ترین و آسان‌ترین قهرمانی در چه سال‌هایی رقم خورد؟
به‌نظر من پرسپولیس سال اولی که با برانکو قهرمان شد، با وجود مصدومیت‌ها و اتفاقاتی که افتاد، کار سختی پیش‌رو داشت ولی در نهایت هم قهرمان شد. از طرفی امسال پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل کار نسبتا آسان‌تری برای قهرمانی پیش‌رو دارد.
مهدی طارمی در ســـال اول حــضور در پرسپولیس شاگرد شما بود. او موفق شد به یوونتوس در لیگ‌قهرمانان اروپا گلزنی کند. نظر چیست؟
از روز اولی که با طارمی در پرسپولیس روبه‌رو شدیم، او نشان داد که توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. همیشه با او صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم که قابلیت تبدیل‌شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. او و احمد نوراللهی هر دو جزو نفراتی بودند که نوید آینده درخشان را می‌دادند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار