| کد مطلب: ۱۰۰۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

لغو آزمون‌ها
به خاطر وضعیت نامناسبی که وجود دارد و امکان تردد و جابه‌جایی را از بین برده است و با توجه به روند صعودی مبتلا به ویروس کرونا تقاضای لغو آزمون‌های غیرضروری را داریم.
یک شهروند از تهران

مالیات
من کارمند دادگستری هستم با بیست سال سابقه کار داریم چرا باید قضات از پرداخت مالیات معاف شوند در حالی که امسال دومرتبه حقوق آنها افزایش پیدا کرده است و جور معافیت قضات را باید کارمندان بکشند؟ این خلاف انصاف و عدالت است!
بالوده از تهران

رسیدگی به جانبازان
بازنشسته هستم و جانباز 20‌درصد با حقوق دو‌میلیون و سیصد‌هزار تومان می‌خواستم از مسئولان خواهش کنیم کسانی که یادگاران دفاع مقدس هستند به فراموشی سپرده نشوند.
حمیدی از تاکستان

جوابیه سازمان بهشت‌زهرا(س)
پیرو درج مطلبی در تاریخ 23/11/99 به اطلاع می‌رساند: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های متعدد از طریق فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مکتوب به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف طی یکسال گذشته سازمان بهشت‌زهرا(س) با تاکید فراوان از شهروندان درخواست نموده که فقط برای انجام امور کفن و دفن اموات آن هم به‌صورت محدود در بهشت‌زهرا(س) حاضر شوند و در غیراین صورت از حضور در این سازمان خودداری نمایند. همچنین اقدامات پیشگیرانه از جمله بستن درب‌های بهشت‌زهرا(س) و نصب بنر اطلاع رسانی در محدوده بهشت زهرا(س) و همچنین عدم ارائه خدمات میز، صندلی و چادر در دستور کار این سازمان قرار گرفت. همکاری با مرکز بهداشت جنوب تهران و جمعیت هلال احمر در راستای اطلاع‌رسانی و تذکر حضوری به شهروندان به جهت عدم حضور در بهشت‌زهرا(س) از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه می‌باشد. بدیهی است رعایت کردن شهروندان و عمل کردن به توصیه‌های دلسوزان و مسئولان در کاهش شیوع بیماری کرونا نقش اساسی و حیاتی دارد و لازم است آحاد جامعه آن را رعایت کنند.
رضا پورناصرانی- معاون اجتماعی و فرهنی و روابط عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س)

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار