| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ماجراي مجوز به بانوان ژيمناست

سايت فدراسيون ژيمناستيک نوشت: مجوز حضور بانوان ژيمناست ايران براي حضور در مسابقات بين‌المللي آکروباتيک ژيمناستيک صادر شد. با موافقت وزارت ورزش و جوانان، بانوان ژيمناست ايران مي‌توانند با پوشش اسلامي در مسابقات بين‌المللي آکروباتيک ژيمناستيک شرکت کنند. آذر سال 98 بود که پس از رايزني‌هاي فراوان دکتر زهرا اينچه درگاهي با رئيس کميته آکروژيم فدراسيون جهاني ژيمناستيک، مجوز حضور بانوان کشورمان با حجاب اسلامي در مسابقات بين‌المللي آکروباتيک ژيمناستيک صادر شد.

انتقاد بذرپاش از انتشار برخي خبرها

رئيس ديوان محاسبات کشور از انتشار برخي خبرها درباره‌ انتخابات رياست‌‌جمهوري انتقاد کرد. مهرداد بذرپاش در صفحه شخصي خود در توئيتر نوشت: «يک روز ليست کابينه منتشر مي‌کنند! ‏يک روز مي‌گويند براي فلان فرد ستاد زده!‏ يک روز اعلام مي‌کنند گزينه‌اش براي رياست‌جمهوري فلاني است!‏ متاسفانه خبرسازي‌هاي روزانه و دروغ تمامي ندارد...»

کانديدا شوم، کنار نمي‌روم

رستم قاسمي هنوز رسما اعلام کانديداتوري نکرده اما حرف‌هايي مي‌زند که او را در ليست کانديداهاي 1400 قرار مي‌دهد. مثلا مي‌گويد: «اگر اعلام کانديداتوري کنم، دنبال کنار رفتن به نفع ديگري و وزارت نيستم.» وي گفت: «کسي از تحريم‌ها استقبال نمي‌کند، تحريم‌ها ظلم به مردم است و هزينه براي کشور دارد، ولي به هر حال وجود دارد. ‌در اين شرايط 3 مولفه وجود دارد؛ يکي رفع تحريم‌ها که کشور تصميم گرفت برجام را امضا کند، دوم مقابله با تحريم‌ها و سوم بي‌اثر کردن تحريم‌ها که بخشي از آن اتفاق افتاده است.»

عذرخواهي رضا رشيدپور

رضا رشيدپور، با انتشار پستي اينستاگرامي، از عليرضا عليفر، بابت دلخوري پيش‌آمده عذرخواهي کرد. اين گزارشگر ورزشي، رشيدپور را متهم کرده بود که از همکارانش حمايت نمي‌کند. عليرضا عليفر، گزارشگر فوتبال، در برنامه تلويزيوني «عطسه»، وقتي با تصويري از رضا رشيدپور مواجه شد، اعلام کرد که از اين مجري براي مسخره کردن يک اشتباهش، به‌شدت آزرده‌خاطر است و او را متهم کرد از همکارانش پشتيباني نمي‌کند.

تجمع بازنشستگان زنجان

بازنشستگان کارگري زنجان با حضور مقابل استانداري به سياست‌هاي مزدي و بودجه‌اي اعتراض کردند. جمعي از بازنشستگان کارگري زنجان مقابل استانداري اين استان جمع شدند و به سياست‌هايي که آنها فقيرسازي خود مي‌دانند، اعتراض کردند. حاضران در تجمع با بيان اينکه براساس آخرين برآوردها، خط فقر حداقل نُه ميليون تومان است، مي‌گويند: چطور بايد با حقوق سه ميليون توماني زندگي کنيم؛ ما در انتظار اجراي دور جديدي از متناسب‌سازي در سال جاري بوديم اما به هيچ‌کدام از وعده‌ها عمل نکردند.

کلاهبرداري با عنوان «کمک به زلزله‌زدگان»

معاون اجتماعي پليس فتا ناجا با اشاره به اينکه برخي از کلاهبرداران سايبري برنامه‌هاي مجرمانه خود را به عنوان کمک به زلزله‌‌زدگان اجرا مي‌کنند، اظهار کرد: کاربران دقت داشته باشند تا در دام کلاهبرداران و فيشرها قرار نگيرند. تابناک نوشت؛ سرهنگ رامين پاشايي ضمن تشريح اين خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان سي‌سخت متاسفانه شاهد هستيم برخي افراد سودجو تحت عنوان کمک به مردم زلزله‌زده اقدام به کلاهبرداري مي‌کنند.

دستگيري 6 عامل تيراندازي

فرمانده انتظامي شهرستان اهواز گفت: 6 عامل تيراندازي به سمت برخي منازل در شهرستان کارون کمتر از 48 ساعت دستگير شدند. سرهنگ محسن دالوند بيان کرد: به‌دنبال وقوع تيراندازي هم‌زمان در شهرستان‌هاي کارون و اهواز و انتشار تصاوير آن در فضاي مجازي، با توجه به اهميت موضوع، تيم‌هاي عملياتي تشکيل و دستورهاي ويژه براي دستگيري عاملان تيراندازي صادر شد وي افزود: ماموران پليس اهواز با کار اطلاعاتي و هماهنگي با فرماندهي انتظامي شهرستان کارون 6 نفر عامل تيراندازي را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي در چند عمليات منسجم آنها را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

حکم محروميت ساعي تعليق شد

حکم محروميت «هادي ساعي» مدير فني تيم ملي تکواندو و باشگاه فرمانيه تعليق شد تا او مبارزات نهايي ليگ برتر را از نزديک نظاره‌گر باشد. مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي ليگ برتر تکواندو (جام خليج فارس) از ديروز (شنبه) در خانه تکواندو در حال برگزاري است. حضور «هادي ساعي» مدير فني تيم فرمانيه با توجه به اعلام محروميت يک‌ساله او در سالن يکي از نکات جالب توجه مسابقات است. «مجيد نيري» دبير فدراسيون تکواندو در اين خصوص اظهار داشت: با توجه به آيين‌نامه انظباطي فدراسيون، ساعي در موعد مقرر اعتراض خود را تسليم کرد.

 

زنداني شدن پيرمرد 91 ساله

مديرعامل ستاد ديه استان همدان گفت: بدهي 19ميليون و 600 هزار توماني سبب زنداني شدن پيرمرد 91ساله در همدان شد. يداله روحاني‌منش اظهار داشت: اين زنداني حدود 15سال پيش ارثيه پدري را فروخته بود غافل از اينکه پدرش اين زمين را پيشتر به فروش رسانده است. وي اضافه کرد: صاحب ملک پس از اينکه متوجه شد زمين وي توسط اين پيرمرد به فروش رسيده است اقدام به شکايت کرده که اين پيرمرد با راي مرجع قضايي از 27 دي ماه سالجاري راهي زندان شد.

ورود رافائل گروسي به تهران

«رافائل گروسي» مدير کل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي با استقبال «بهروز کمالوندي» سخنگوي سازمان انرژي اتمي ايران و «کاظم غريب آبادي» نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي وارد تهران شد. اين ديدار همزمان با اجراي مصوبه مجلس شوراي اسلامي براي لغو اجراي داوطلبانه پروتکل الحاقي که ايران بر اساس برجام اجراي آن را پذيرفته بود، انجام مي‌شود.

دستگيري عامل تبليغ ماده توهم زا

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: فردي معروف به دکتر ماشروم که در فضاي مجازي اقدام به فروش نوعي ماده توهم زا تحت عنوان«ماشروم» مي‌کرد، شناسايي و دستگير شد. کوروش احمديوسفي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي استان با رصد فضاي مجازي از فعاليت فردي که خود را «دکتر ماشروم»معروفي کرده و با تبليغات نامتعارف جوانان را به مصرف ماده توهم زا و صنعتي«ماشروم» ترغيب مي‌کرد، مطلع شدند و با توجه به حساسيت موضوع با انجام تحقيقات و پي جوئي هاي پليسي اين فرد را شناسايي و دستگير کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار