| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم شکوری:

سیاست ما در نقل‌وانتقالات سکوت است

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس گفت: مسلما سياست باشگاه پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات سياست سکوت است تا بتوانيم هرچه بهتر کارهايمان را پيش ببريم. ابراهيم شکوري در خصوص قهرماني نيم‌فصل پرسپوليس، اهداف اين باشگاه براي ادامه فصل، نقل‌وانتقالات زمستاني و... صحبت‌هايي را انجام داد که در ادامه مي‌خوانيد:

در مـــورد قـهرماني نيم فصل پرسپوليس صحبت کنيد، فکر مي‌کــرديد پرسپوليس در پايان نيم‌فصل بتواند به اين عنوان برسد؟

ابتداي صحبتم بايد يک تشکر جانانه از هواداران، بازيکنان، مربيان و پرسنل باشگاه داشته باشم. همچنين از کساني‌که براي پرسپوليس خيلي زحمت مي‌کشند اما ديده نمي‌شوند نيز، تشکر ويژه مي‌کنم. قطعا صدرنشيني ما در نيم فصل حاصل کار و تلاش همه ارکان باشگاه و تيم است که بايد تا پايان فصل از آن محافظت کنيم. از روزي که مديريت جديد آمده تلاش‌مان اين بوده که بتوانيم در شرايط سخت به کمک پرسپوليس بياييم. در اين راه مديريت جعفر سميعي و هيات‌مديره و آقاي صدري نيز خيلي به ما کمک کرد. ما مسلما در باشگاه پرسپوليس تلاش مي‌کنيم تا هميشه به موفقيت برسيم و به موفقيت هم فکر مي‌کنيم.

فـــکر مي‌کنيد پرسپوليس پـتــانسيل کسب پنجمين قهرماني پياپي ليگ را دارد؟

مي‌دانيم که کارمان در ادامه ليگ چقدر سخت است. همه تيم‌هاي ليگ مقابل قهرمان چهار دوره پياپي ليگ انگيزه دارند و مي‌خواهند جلوي اين قدرت فوتبالي را بگيرند، پس همين مساله کار ما را سخت مي‌کند. ضمن اينکه خيلي‌ها دوست ندارند پرسپوليس به پنجمين قهرماني پياپي خود برسد.

يــکــي از ســيــاســت‌هــاي جـالــب مديريت پرسپوليس، انجام امور در ســکوت است، در اين خصوص هم صحبت مي‌کنيد؟

از روزي که جعفر سميعي به باشگاه آمده اين سياست را در پيش گرفته که کار خوبي هم هست. قطعا کارهاي مديريتي، پشتيباني و لجستيکي باشگاه بايد در آرامش پيگيري شود تابه نتيجه برسيم. هواداران ما بايد بدانند که خوب نيست ما هر کاري مي‌کنيم آن را در بوق و کرنا بکنيم. باشگاه امورات و مشکلات زيادي دارد که بايد در آرامش حل شود.

از نقل و انتقالات چه خبر؟

سياست ما در اين مورد هم سياست سکوت است. دقيقا همان کاري که در مورد مهدي ترابي انجام داديم را در مورد بازيکنان ديگر هم انجام مي‌دهيم. يعني تا زماني‌که چيزي قطعي نشود ما اعلام نمي‌کنيم. ضمن اينکه بازيکني بايد به پرسپوليس بيايد که قدر و شان باشگاه را بداند.

شايعه شده که باشگاه پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات قرار است هزينه نجومي داشته باشد، اين مساله را تاييد مي‌کنيد؟

اصلا اينطور نيست، ما براساس نياز تيم و کادرفني در فصل نقل‌وانتقالات حضور خواهيم داشت. بعدهم قطعا براي اينکار چارچوب خاص خودمان را داريم. بازيکنان فعلي پرسپوليس در پست خود در ايران و آسيا بهترين هستند پس بازيکني جذب پرسپوليس مي‌شود که اندازه تيم باشد. ضمن اينکه در اين مورد قطعا مثل بقيه تيم قراردادي معقول خواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار