| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

تکذیب می‌کنم

در پي انتشار نامه‌اي براي اولويت‌دادن به هنرمندان در واکسيناسيون، فاطمه معتمدآريا تاکيد کرد که همراهي و فعاليتي در ارتباط با اين درخواست نداشته و اولويت را شروع واکسيناسيون گسترده براي مردم مي‌داند. اين بازيگر سينما و تئاتر در نامه‌اي کوتاه نوشته است: «اينجانب فاطمه معتمدآريا خبر مربوط به هرگونه فعاليت خود در ارتباط با درخواست اولويت واکسيناسيون هنرمندانه سينما را اکيدا تکذيب مي‌کنم. با وجود از دست‌رفتن بسياري از هنرمندان تکرارناشدني سينما به‌دليل ابتلا به کرونا، اولويت را شروع واکسيناسيون گسترده و بدون اتلاف‌وقت همه مردم ايران مي‌دانم».

واکسن خارج ازنوبت نمي‌خواهيم

همچنين رئيس انجمن کارفرمايي تهيه‌کنندگان اعلام کرد که اعضاي اين تشکل صنفي سينما، هيچگونه مطالبه خارج از نوبتي براي دريافت واکسن کرونا ندارد. در متن نامه فرشته طائرپور آمده است:

«هوالحي

باسپاس از مواضع حاميانه نويسنده نامه نسبت به فيلمسازان فعال کشور و توضيح نقش موثر آنان در مديريت رواني جامعه در ايام شيوع کرونا، نظر به اينکه طبقه‌بندي منصفانه و مسئولانه انجام شده براي تعيين اولويت دريافت واکسن، داراي توجيه و استدلال کافي و کارشناسي شده است، بدينوسيله اعلام مي‌دارم که تهيه‌کنندگان عضو اين صنف، هيچگونه مطالبه‌اي جهت قرارگرفتن در شمار استثنائات و خارج از نوبت نداشته و بي‌شک جامعه درمانگر کشور، سالمندان و اقشار در خطر را نسبت به خود در اولويت بيشتري مي‌دانند. با اميد به رفع بلا و ابتلا از همه آحاد سرزمين‌مان و مهيابودن شرايط سالم براي فعاليت همه سينماگران.» اخيرا نامه‌اي از سوي سازمان نظام پزشکي به وزارت بهداشت منتشر شده که در آن خواسته شده با توجه به فعاليت هنرمندان در عرصه فيلمسازي و سريال‌سازي براي توليد برنامه‌هاي هنري با هدف دعوت مردم به ماندن در خانه، ترتيبي اتخاذ شود تا سهميه لازم براي اولويت واکسيناسيون هنرمندان همپاي کادر درمان در نظر گرفته شود. اين نامه که از سوي حسين کرمانپور، مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام پزشکي خطاب به کيانوش جهانپور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي نوشته شده در يکي دو روز گذشته با واکنش‌ها و انتقادهاي مختلفي همراه بوده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار