| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

يارانه معيشتي

سازمان هدفمندي يارانه ديشب اعلام کرد يارانه کمک معيشتي را به حساب خانواده‌ها واريز مي‌کند ولي امروز بعضي از خانواده‌ها که قبلا اين يارانه را دريافت کرده بودند به حسابشان واريز نشده است. بايد به چه کسي مراجعه کنند که اين يارانه برايشان واريز شود.

يک شهروند از تهران

بانک مرکزي

از بانک مرکزي درخواست داريم که حسابي که توقيف مي‌شود بانک بعد از توقيف به اطلاع صاحب حساب برساند تا مشکلاتي براي صاحب حساب ايجاد نشود.

عباس توکلي شهميرزادي از قائم شهر

جوابيه مترو

پيرو درج مطلبي در تاريخ25/11/99 تحت عنوان(رعايت فاصله اجتماعي در مترو) به اطلاع مي‌رساند: در شرايط حساس شيوع ويروس کرونا از مسافران محترم انتظار مي‌رود حتي‌المقدور با مديريت بهينه زمان تردد و انتقال آن به ساعات غير پيک، به سلامت خود و ديگر مسافران کمک کنند تا با رعايت فاصله اجتماعي و پروتکل‌هاي بهداشتي، بتوانيم در کوتاه‌ترين زمان ممکن از اين موقعيت حساس عبور نماييم. گفتني‌است شرکت بهره‌برداري متروي تهران پس از شروع بحران کرونا در اسفندماه سال گذشته در راستاي مسئوليت اجتماعي خود، اقدامات ويژه‌اي را براي افزايش سطح بهداشت و همچنين رفاه و رضايت مسافران انجام داد که از مهمترين آنها حفظ سطح سرويس‌دهي و هدوي قطارهاي خطوط مترو حتي با کاهش 50درصدي تعداد مسافران نسبت به دوره مشابه سال قبل بود. بر همين اساس با وجود توجه به ضرورت حفظ سلامت کارکنان شرکت، سرويس‌دهي قطارهاي مترو تهران و حومه به هيچ وجه کاهش نيافته و حتي در خطوط دو و سه شاهد کاهش نيز بوديم. شهروندان و مسافران گرامي مطمئن باشند که وضعيت و شرايط تراکم قطارهاي مترو به صورت دائم و پيوسته پايش شده و در صورت نياز و تشکيل کانون‌هاي جمعيتي،جهت رفع اين تراکم از طريق تغيير هدوي يا اعزام قطارهاي فوق‌العاده و ساير روش‌هاي کنترل ترافيک، برنامه ريزي و اقدام خواهد شد.

شرکت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار