| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

حوادث قبلی، فعلی و بعدی در دست پیگیری است!

فریور خراباتی

هر اتفاق تلخي که در کشور مي‌افتد، يکي از مسئولان تودل‌برو و دوست‌داشتني همين‌طور که دکمه‌هاي کت خود را مي‌بندد و با دست موهايش را صاف مي‌کند پشت ميکروفن مي‌رود و مي‌گويد: «خسارات زلزله سي‌سخت در دست پيگيري است». واقعا يکي نيست به اين عزيزان زحمتکش بگويد: «اينجوري نگو! من آدمم، انسانم، ساده‌ام، باورت مي‌کنن و اون‌وقت عاشقت مي‌شم؟.»

هنوز آن کارگروهي ‌که قرار بود براي سانچي و پلاسکو و زلزله کرمانشاه و سيل شمال و جنوب و ريزگردهاي خوزستان و کرمانشاه و ايلام تشکيل شود، تا زانو درگير حل مشکلات است، لطفا انقدر زحمت نکشيد، تو را خدا آنقدر خودتان را خسته نکنيد، دو دقيقه آمده‌ايم خودتان را ببينيم، همه‌اش که مشغول پيگيريهستيد!

حالا کارهاي امروز را که حل مي‌کنيم و مشکلي نيست، ما حتي مشکلات گذشته را هم مي‌توانيم حل کنيم!

مسئولان فعلي که هيچي، حتي مسئولان سابق هم درگير رفع مشکلات مردم هستند. مثلا دکتر احمدي‌نژاد درگير حل مشکلات مردم جهان است. هر روز براي يک نفر نامه مي‌نويسد و تحويل سفارت سوئيس مي‌دهد. واقعا آدم سوسيس و کالباس بشود اما سفير سوئيس نشود. همينطوري عرض کردم باور کنيد منظوري ندارم. الان در سي‌سخت زلزله آمده، هوا سرد است و مردم حتي چادر هم ندارند. زحمت بکشيد همين‌طوري که جلوي شومينه لم داده‌ايد يک فکري هم براي زلزله‌زدگان بکنيد. مثلا زنگ بزنيد از زلزله‌زده‌هاي کرمانشاه پتو قرض بگيريد. خلاصه يک اقدامي‌ بکنيد!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار