| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

ناصر فریادشیران:

باید باالتماس به‌دنبال حضور در جام‌جهانی باشیم!

کانون مربيان فوتبال کشور کليه فعاليت‌هاي مربيان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي در تمامي رده‌هاي سني و شهر‌هاي مختلف را مورد ارزيابي قرار داده و هر ساله از 250 تا 300 مربي طي يک همايش تجليل مي‌شود. ناصر فريادشيران عضو کانون مربيان فوتبال کشور در خصوص اين مراسم صحبت کرد.

دربــاره مــراسم تجليل از پيشکسوتان فوتبال توضيح مي‌دهيد؟

از استان‌هاي مختلف در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلي همگي در اين مراسم حضور داشتند و از همه مربيان و پيشکسوتان تقدير و تشکر انجام شد. اما از فدراسيون فوتبال به‌عنوان باني اين رشته ورزشي يک نفر هم حضور نداشت که اين امتياز منفي براي آنان تلقي مي‌شود.

وضعــيت فدراسيون فوتبال را چگونه ارزيابي مي‌کنيد؟

مهدي تاج با فوتبال ايران کاري کرد که يک ويرانه و شهر سوخته با نام فدراسيون فوتبال تحويل داد که باعث تاسف است. منتظر دادگاهي‌شدن تاج و دارودسته‌ او هستم تا در دادگاه بنشينم و ببينيم چگونه بر سر قرارداد ننگين با «ويلموتس» محاکمه مي‌شوند. ديوان محاسبات و قوه‌قضائيه بايد از او جواب بگيرند که چگونه اين همه پول را به «ويلموتس» داد که فوتبال ما به اين وضع رسيده است. حالا بايد با التماس و دعا به‌دنبال حضور در جام‌جهاني قطر باشيم.

درباره ردصلاحيت حيدر بهاروند براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال چه نظري داريد؟

بهاروند فوتباليست بود و سال‌ها خاک اين ورزش را خورد. او وقتي ردصلاحيت شد بايد با پاي خودش از فدراسيون کناره‌گيري مي‌کرد.

شرايط پرداختي‌هاي بازيکنان «استقلال» چگونه است؟

درباره قرارداد بازيکنان اگر بودجه سال قبل را بر مبناي امسال قرار دهيم 60 درصد پول به حساب بازيکنان واريز شده است. اما کسي حالا با سعادتمند کاري ندارد و او فقط در اينستاگرام فعال است. او نشان داد به جاي مديرعاملي فقط به‌دنبال نشر پست اينستاگرامي است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار