| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با جشنواره گل، قهرمان نیم‌فصل شد

آرمان‌ملي: تيم پرسپوليس در ديداري معوقه از هفته دهم ليگ‌برتر روزگذشته مقابل گل‌گهر به ميدان رفت و با برتري 5 بر صفر موفق شد عنوان قهرماني نيم‌فصل را از آن خود کند.

گزارش بازي

گل‌گهري‌ها بازي را بهتر شروع کردند و از همان ابتدا مالک توپ و ميدان بودند. آنها در دقيقه 12 فرصت مناسبي به‌دست آوردند و حتي در برخورد بازيکن‌شان با لک و افتادن او به زمين، معتقد بودند داور بايد پنالتي برايشان مي‌گرفته که البته داور چنين عقيده‌اي نداشت. چند دقيقه بعد نيز زنده‌روح کرنر را به تير زد. توپ برگشتي را نيز بازيکن گل‌گهر به سمت دروازه پرسپوليس شليک کرد اما مدافع اين تيم روي خط دروازه اجازه بازشدن آن را نداد. برخلاف برتري گل‌گهري‌ها، نفوذ آقايي و پاس او براي نوراللهي پايه‌ريز گل نخست پرسپوليس در دقيقه 29 شد. بعداز گل نيز شاگردان قلعه‌نويي بازهم صاحب ميدان بوده و فرصت جبران داشتند. آن طرف نيز پرسپوليسي‌ها روي ضدحملات مي‌توانستند اختلاف را افزايش دهند اما ناکام ماندند تا بازي با همين نتيجه در نيمه اول به پايان برسد. نيمه دوم را اگرچه بازهم گل‌گهر بهتر آغاز کرده بود اما اين برتري چندان دوام نداشت و به يکبار از دقيقه 60 تا 72، تمرکز پرسپوليس بر جناح راست گل‌گهر، سه گل ديگر برايشان به‌همراه داشت. ابتدا عاليشاه با حرکتي انفجاري و تک‌نفري، شيري با استفاده از اشتباه گلر گل‌گهر در دفع توپ گل زدند و سپس، زنده‌روح روي ارسال از همين سمت به اشتباه افتاد تا نتيجه باورنکردني رقم بخورد. بهنام برزاي نيز با دريافت کارت دوم از زمين اخراج شد تا واپسين دقايق را گل‌گهر 10 نفره دنبال کند. در همين لحظات شجاعي تازه‌وارد توپ را روي محوطه فرستاد تا اشتباه بشاگردي در دفع توپ، کار را براي زدن پنجمين گل توسط نعمتي آسان کرده باشد.

کارشناس داوري

حيدر سليماني، کارشناس داوري در خصوص قضاوت پيام حيدري در ديدار گل‌گهر سيرجان و پرسپوليس اظهارکرد: پيام حيدري قضاوت بي‌نقصي داشت و با آرامشي که داشت مانع از پرخاش بازيکنان و نيمکت‌ها بعد از تصميم‌هايش شد. وي ادامه داد: بازي دو صحنه حساس داشت. صحنه نخست در دقيقه 12 رخ داد که مهاجم گل‌گهر در محوطه جريمه سرنگون شد اما خطايي نبود و او با حامد لک برخوردي نداشت، در نتيجه داور تصميم درستي گرفت. اخراج بهنام برزاي درست بود. کارت‌زرد اول وي به‌دليل اعتراض و زدن توپ به زمين به او داده شد و کارت زرد دوم هم به‌دليل جلوگيري از حمله موثر پرسپوليس به برزاي داده شد که آن‌ هم درست بود.

نظر گل‌محمدي

يحيي گل‌محمدي پس از برتري پنج بر صفر پرسپوليس مقابل گل‌گهر اظهارداشت: نتيجه خيلي خوبي گرفتيم. بايد به بازيکنانم تبريک بگويم در زمان موقعيت‌هاي حريف خوب دفاع کرده و ضدحملات خوبي هم زدند. از نتيجه خوشحال هستيم و از ميزباني گل گهر هم تشکر مي‌کنيم.

صحبت مربي گل‌گهر

سعيد الهويي مربي گل‌گهر در نشست خبري بعداز بازي با پرسپوليس اظهارداشت: در ابتدا به تيم پرسپوليس تبريک مي‌گويم و ناراحتي خودم را از اين نتيجه اعلام مي‌کنم، به همين دليل از هواداران گل‌گهر عذر‌خواهي مي‌کنيم. وي افزود: باشگاهي مثل گل‌گهر نياز به زمان دارد، نتيجه اين بازي نبايد ملاک قرار بگيرد. در نيمه اول اين بازي حامد لک بهترين بازيکن زمين بود اما در نيمه دوم اسير ضدحملات و بازيکنان پرسپوليس شديم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار