| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

5 کشته در سانحه رانندگي

در يک سانحه رانندگي در کيلومتر 20 محور قديم ساوه- تهران که در برخورد يکدستگاه خودروي پژوپارس، يکدستگاه خودروي پرايد و يکدستگاه خودروي کاميون رخ داد، 5 نفر از سرنشينان خودروي پژو جان خود را از دست دادند. در اين سانحه رانندگي همچنين دو نفر از سرنشينان خودروي پژو و دو نفر از سرنشينان خودروي پرايد نيز مجروح شدند که بلافاصله‌ توسط تيم‌هاي امدادي به مرکز درماني انتقال شدند. در بررسي کارشناس پليس راه علت اين سانحه تجاوز به چپ از سوي راننده خودروي پژو پارس نسبت به خودروهاي ديگر خودروها اعلام شد.

عمليات معدن به پايان رسيد

معدنچي محبوس، فوت کرد

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از آزادسازي و فوت کارگر محبوس‌شده براثر ريزش معدن منگنز خبر داد. حميد کريمي با اشاره به‌وقوع حادثه ريزش آوار در معدن منگنز قم اظهارداشت: گزارشي مبني بر ريزش آوار در عمق 290 متري معدن منگنز دريافت شد. وي با بيان اينکه از همان دقــايــق ابتــدايي عوامل آتش‌نشاني با سه خودرو و بيش از 20 آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: کار آواربرداري و عمليات بي‌خطرسازي محل حادثه براي رهاسازي کارگر محبوس شده از همان لحظات نخست آغاز شد. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم خاطرنشان کرد: با تلاش امدادگران و کارگران معدن پيکر بي‌جان اين کارگر پس از 7 ساعت محبوس‌شدن از معدن خارج و تحويل عوامل انتظامي شد.

جاساز ترياک در بار «کاهو»

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان از کشف 111 کيلو و 100 گرم ترياک که زيربار «کاهو» جاساز شده بود، خبر داد. سرهنگ غلامحسين صفري در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند مقداري موادمخدر در يک کاميونت جاساز شده که وارد عمل شدند. وي افزود: خودروي موردنظر در يکي از خيابان‌هاي شهر اصفهان شناسايي و از آن بازرسي شد که 111 کيلو و 100 گرم ترياک جاساز شده زيربار کاهو، کشف شد. رئيس پليس مبارزه با موادمخدر اصفهان ادامه داد: در اين خصوص راننده دستگير و براي اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد. سرهنگ صفري خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان افيوني برخورد قاطع و قانوني مي‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

توقيف محموله شيرخشک

فرمانده انتظامي نرماشير از کشف 25 تن شيرخشک قاچاق در بازرسي از يکدستگاه کاميون عبوري از اين شهرستان خبر داد. سرهنگ رضا زيدآبادي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: ماموران يگان امداد اين فرماندهي هنگام گشتزني در محور بم- نرماشير يکدستگاه کاميون عبوري را جهت بررسي متوقف کردند. وي افزود: در بررسي انجام شده مشخص شد اين کاميون حامل 25 تن شيرخشک فاقد هرگونه مجوز است که از استان يزد به سمت استان سيستان‌وبلوچستان و به‌منظور انتقال به خارج از کشور بارگيري شده است. فرمانده انتظامي شهرستان نرماشير با اشاره به اينکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اين محموله 4 ميليارد و80 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در اين رابطه 2 متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

دستگيري 2 سارق

فرمانده انــتظامي شــهرستان گــناوه از شناسايي و دستگيري 2 نـــفـر سارق حرفه‌اي منزل و کشف 4 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسين احمدي افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر گناوه، دستگيري سارق يا سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. وي اظهارکرد: ماموران با تحقيقات ميداني و بررسي صحنه‌هاي سرقت 2 نفر سارق حرفه‌اي را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آنها را در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند. اين مقام پليس با اشاره به اينکه سارقان در بازجويي‌هاي فني پليس به 4 فقره سرقت منزل در شهر گناوه به‌همراه همدستان خود اعتراف کردند، افزود: هر 2 متهم پس از تشکيل پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفتند. فرمانده انتظامي شهرستان گناوه با بيان اينکه تلاش جهت دستگيري همدستان سارقان در دستور کار است، از شهروندن خواست: هرگونه اخبار و موضوع مشکوک را از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند و از نگهداري اموال باارزش مانند طلاجات و اشياي قيمتي درمنزل اکيدا خودداري کرده و براي اطمينان‌خاطر بيشتر آنها را به صندوق‌امانات بانک‌ها بسپارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار