| کد مطلب: ۱۰۰۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

بازداشت 2 برادر شرور در تهران

رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري 2 برادر شرور خبر داد که پس از تخريب شيشه‌هاي سوپرمارکتي در شرق تهران و مصدوم‌کردن يکي از مشتريان آن از محل متواري شده بودند. سرهنگ سعيد راستي گفت: پرونده‌اي با موضوع تخريب شيشه يک واحد صنفي (سوپرمارکت) و ضرب و جرح يکي از مشتريان آن در اختيار مرکز عمليات پليس امنيت عمومي تهران قرار گرفت و متهمان قبل از حضور ماموران متواري شده بودند و مصدوم اين حادثه در تحقيقات پليسي گفت که در حال خريد مايحتاج خود از سوپرمارکت بوده که دو مرد با وي درگير شده و با استفاده از سلاح سرد دست و سر وي را مجروح کرده‌اند، سپس با تخريب شيشه‌هاي سوپرمارکت و عربده‌کشي از محل متواري شده‌اند. با حضور تيمي از ماموران مرکز عمليات اين پليس به محل شرارت، در تحقيقات ميداني تصويري از چهره متهمان به دست آمد و مشخص شد که هر دو متهم سابقه شرارت داشته و به دفعات مختلف دستگير شده‌اند. وي افزود: در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد که متهمان پس از شرارت از محل سکونت‌شان متواري شده‌اند و در محل تردد سابق‌شان رفت و آمد ندارند که تصويري از چهره متهمان و مشخصات ظاهري آن در اختيار تيم‌هاي پليس امنيت عمومي قرار گرفت و در رصدهاي اطلاعاتي مخفيگاه هر دو در جنوب تهران شناسايي شد. سرهنگ سعيد راستي ادامه داد: با هماهنگي‌هاي قضائي تيمي از ماموران به مخفيگاه متهمان اعزام شده و هر دو متهم را که قصد سوارشدن بر خودروي شخصي‌شان داشتند، دستگير شدند. سرهنگ سعيد راستي؛ رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: از خودور متهمان سه قبضه سلاح سرد کشف شد. وي خاطرنشان کرد: متهمان براي سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شدند.

124 دستگاه «بيت‌کوين» کشف شد

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران از کشف و جمع‌آوري 124 دستگاه بيت‌کوين غيرمجاز در شهرستان چالوس خبر داد . کيوان فرح‌زاد گفت که اين دستگاه‌ها با فعاليت 58 گروه عملياتي فني در قالب اجراي طرح فراگير شرکت‌هاي توزيع نيروي برق سراسر کشور با هدف تعديل، تنظيم روشنايي و مقابله با فعاليت غيرمجاز بيت‌کوين کشف شد. وي افزود: از زمان اجراي طرح تاکنون 28 هزار و 378 دستگاه چراغ معابر با ظرفيت هفت مگاوات تعديل و 6 مزرعه استخراج رمزارز با 436 دستگاه بيت‌کوين غيرمجاز در منطقه غرب مازندران کشف شده است. مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق غرب مازندران همچنين از جمع‌آوري 15 هزار و 721 مورد انشعاب غيرمجاز برق در اين منطقه از ابتداي سالجاري تاکنون خبر داد.

دستگيري 4 نفر از عاملان تيراندازي اهواز

فرمانده انتظامي شهرستان اهواز از دستگيري 4 نفر از عاملان تيراندازي در اهواز خبر داد. سرهنگ محسن دالوند اظهارداشت: به‌دنبال يک فقره درگيري بين افراد سابقه‌دار(کيفري) و اراذل‌واوباش که اخيرا از زندان آزاد شده بودند، بلافاصله عوامل انتظامي در صحنه حاضر و نفر اصلي درگيري را دستگير کردند. وي افزود: پس از ورود پليس مجددا يکي از طرفين درگيري اقدام به تيراندازي کرد که بلافاصله ماموران با هماهنگي قضائي موفق به دستگيري تعداد 3 نفر از طرفين درگيري و کشف يک قبضه اسلحه برنو شدند. فرمانده انتظامي شهرستان اهواز بابيان اينکه پرونده در اين خصوص تشکيل و به‌همراه متهمان تحويل مراجع قضائي شد، افزود: تلاش جهت دستگيري ساير افراد دخيل در درگيري در دستور کار پليس است.

توقيف پژو حامل 199 کيلو ترياک

سرپرست قرارگاه عملياتي ابوذر از کشف 199کيلو و300گرم ترياک از يکدستگاه خودروي پژو405 در عمليات ماموران يگان تکاوري 116شهرستان کهنوج خبر داد. سرهنگ مهدي توسنگ در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: ماموران يگان تکاوري 116شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق از قصد قاچاقچيان براي انتقال يک محموله سنگين موادمخدر از طريق يکدستگاه خودروي پژو مطلع شدند. وي افزود: در اين رابطه ماموران پس از اشرافيت به نقاط احتمالي عبور قاچاقچيان با استقرار در يکي از نقاط فرعي محور جيرفت خودروي پژو405 قاچاقچيان را مشاهده و طي عملياتي اين خودرو را که در مواجهه با حضور ماموران غافلگير شد و قصد فرار داشت متوقف کردند. سرپرست قرارگاه عملياتي ابوذر با اشاره به دستگيري راننده اين خودرو، تصريح کرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو 199کيلو و300گرم ترياک کشف و متهم را نيز با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي کردند.

3 کشته در انفجار کارخانه خوراک دام

انفجار ديگ بخار کارخانه‌ خوراک دام، طيور و آبزيان در روستاي «چمازکلا» شهرستان بابل در مازندران سبب کشته‌شدن 3 کارگر اين واحد شد. سخنگوي اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکي شهرستان بابل گفت: براثر اين انفجار سه نفر از کارگران به‌دليل شدت جراحات با وجود تلاش نيروهاي اورژانس جان خود را از دست دادند. مهدي غلامي‌‌نيا روشن افزود: همچنين در اين حادثه سه کارگر هم زخمي شدند که با آمبولانس به بيمارستان شهيد بهشتي بابل انتقال يافتند. به گفته وي، يکي از سه کارگر مصدوم اين حادثه به‌دليل شدت مصدوميت در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شده است. سخنگوي اورژانس بابل گفت: با اعلام اين حادثه به مرکز اورژانس شهرستان بابل 6 آمبولانس براي امدادرساني به حادثه‌ديدگان احتمالي اعزام شدند و در شرايط فعلي طبق گفته شاهدان و مسئولان اين واحد هيچ کارگر مصدومي وجود ندارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار